Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
John_1983 schreef:
Na 5 jaar is die spuit ook uitgewerkt!
Neonlight schreef:Ten eerste, wat ontzettend goed dat je het hier zo neerzet, iedereen waarschuwt en precies het fijne weet hoe je het moet voorkomen.
Ten tweede, ik las je profiel ook even en toevallig kom ik je de hele week al tegen in topics, naar mijn idee ga je er prima mee om en je gaat er helemaal voor. Leuk dat je ook met het paardenvirus besmet bent geraakt.(Goede vriendin heb je!
)
Ik heb het toendertijd inderdaad gehoord, maar niet heel veel van meegekregen. Heb gehoord dat er in Soerendonk gevallen waren, en dat er prevetief van alles in de regio gedaan werd, maar schrik er toch van dat het voor mij zo dichtbij was! Kwam dat meisje ook uit Valkenswaard? Toendertijd zat ik nog fanatiek in het uitgaansleven (jaja, ik word oud) maar zat in mijn leeftijd dus buiten de "doelgroep". Bovendien zat ik al jaren niet meer op school. Ik besef me nu dus hoeveel geluk ik heb gehad, en dat de preventie dus eigenlijk heel slecht was......
Maya1990 schreef:wooow... ben echt onder de indruk van je! knap dat je je verhaal zo kunt vertellen en zo door gaat met je leven! heel goed! Stel je voor dat je die symptonen hebt en je gaat naar het ziekenhuis, hoe verloopt de behandeling dan verder?X
Sterre schreef:Jeetje, wat een heftig verhaal zeg.
Goed dat je het hier hebt geschreven, ik denk idd dat een hoop mensen hier weinig van af weten!
Ook van mijn kant veel sterkte voor jou.
Mijn kinderen zijn ook ingeent, maar ik zal voor de zekerheid navraag doen of ze een herhalingsprik moeten hebben.
Esperance, als je drager bent, ben je dat volgens mij voor de rest van je leven!
mememe schreef:heel erg veel sterkte.
vind het heel knap dat je het hier neer durft te zetten.
klasse meid.