Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

...En oke, jullie zijn nog jong, maar net daarom is het misschien beter om allebei alleen te zijn en eerst jezelf te ontwikkelen en dan eens verder te kijken. Mijn ex was ook zo lief...maar helaas ook slap, zwak en een leugenaar. Het gaat allemaal om keuzes maken. Het liefst willen we natuurlijk lief én eerlijk én vertrouwen en en en...maar in jouw situatie is het waarschijnlijk óf alleen zijn, geen gezeik maar wel hem missen of samen zijn en wel leuk en lief maar ook ruzie, stress, wantrouwen...wat heb je liever? Ik denk dat als je het even de tijd geeft dat eerste. Dat zou ik echt doen als ik jou was, het de tijd geven. Als hij echt degene voor jou is is hij er over een half jaar nog steeds voor je, bij wijze van spreken.
(zie mijn post vorige pagina...
) 
...In eerste instantie zou ik zeggen, in dit geval, volg je verstand, maar wacht het inderdaad even af. Geef jezelf en jullie samen de tijd! Niemand kan je de antwoorden geven, helaas...
Breitling schreef:weet gewoon niet zo goed wat ik er mee aan moethij is de eerste jongen waar ik echt verliefd op was, waar ik echt met heel mijn hart van hou maar zal dit ooit weer een normale relatie kunnen worden?
, dat zul je zeker wel nodig hebben!
.
.
. Nu eventjes helemaal uit elkaar en ik moet zeggen, ik begin er weer een beetje bovenop te komen haha. Ik mis haar echt nog steeds hoor: de knuffels, de kussen (en meer natuurliijk ;P), het praten, samen dingen doen, enzovoort... Maarja, het is niet anders. Ik wil haar echt vreselijk graag terug, maar ik weet niet of dat nog zal gebeuren. Nu in ieder geval even niet. En dat is misschien maar beter! Even tot rust komen en dat verder kijken...
.luuntje schreef:Het gevoel van " houden van" schakel je niet zomaar uit.
Dat kost tijd.
Ik kan mij goed voorstellen dat je hem mist, zeker nu je verdrietig bent en een arm om je heem nodig hebt.
Maar stel dat het weer goed zou komen, voor hoelang zou dat dan zijn?
Zou je hem ooit weer volledig kunnen vertrouwen?

? 
alleen de gedachte er aan word ik al misselijk van
Madjer schreef:join de club, ik heb het deze week ook uitgemaakt na 2 jaar en voel precies het zelfde..