Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anique_Vaandrig schreef:"dat niks aan mijzelf ligt en alles aan anderen"wat bedoel je hiermee BounceBabe
verootjoo schreef:Heeft er iemand ook misschien nog tips voor de mensen om een borderliner heen? Ik vind het erg moeilijk om er mee om te gaan. Niemand hier in huis kan ooit wat goed doen, er is alleen maar ruzie, gesnauw, onbegrip. En af en toe breekt het me gewoon helemaal op. Het lukt me ook niet meer om normaal met haar om te gaan, omdat ik gewoon een hekel aan haar heb gekregen.(onbegrip??) Dus een paar tips hoe we met zulke mensen om moeten gaan zouden handig zijn
iefke schreef:Mijn zusje heeft ook Borderline. Ze zit op dit moment op de Viersprong in Halsteren. Heftig, maar gelukkig gaat 't weer de betere kant op...
verootjoo schreef:iefke schreef:Mijn zusje heeft ook Borderline. Ze zit op dit moment op de Viersprong in Halsteren. Heftig, maar gelukkig gaat 't weer de betere kant op...
Hier gaat mijn zusje binnenkort waarschijnlijk ook heen. Werkt het bij jouw zusje? Ik hoop dat het goed effect heeft, ook al gaat ze er deels ook heen om ons wat rust te geven.
Anique_Vaandrig schreef:pubelia, dat kan inderdaad ook! dat je alleen Borderline trekken hebt
Eightlegged schreef:Ik gebruikt antidepressiva, Paroxetine, sinds een half jaar ofzo en dat heeft mn leven ook echt enorm veranderd
noby schreef:ik liet te veel over me heen lopen tot op een bepaald moment de bom barstte en ik onredelijk kwaad werd.
met als gevolg naderhand een ongelooflijke huilbui. en dan weer lekker die boel opkroppen en wachten op de volgende bom.
de laatste bom is gelukkig een tijd geleden gevallen en ik heb niet het gevoel dat er snel weer 1 zou komen.
Anique_Vaandrig schreef:ik hoor veel mensen zeggen "dat komt me bekend voor" oid. Let erop dat dit niet hoeft te wijzen op Borderline!
draumpje schreef:idd, zo kan het ook gaan ,...kvind het erg voor je Romana, dat je moeder er zo in zit ...
voor jou moet dit echt een helse rit zijn geweest ....