Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jaNniCkEe schreef:ok
ik had een keer gehoord dat je er 15 voor moest wezen
oudehinken schreef:er is ook al eens een topick over geweest over een meisje dat hetzelfde probleem had als jij. dit is de naam van het topick 4 tot 5 maand niet meer ongesteld?? staat ook onder algemeen laatste is daar gepost op 25 febr 2006. kijk daar een bij zou ik zegen.
xxsweet schreef:oudehinken schreef:er is ook al eens een topick over geweest over een meisje dat hetzelfde probleem had als jij. dit is de naam van het topick 4 tot 5 maand niet meer ongesteld?? staat ook onder algemeen laatste is daar gepost op 25 febr 2006. kijk daar een bij zou ik zegen.
Jaah klopt dat was ik![]()
Ik zal de link even opzoeken
Edit: viewtopic.php?f=2&t=526891&hilit=
jaNniCkEe schreef:is dat niet te jong om nu al aan de pil te gaan?
frieske schreef:Ben je mischien in een korte tijd veel afgevallen?heb je ondergewicht gekregen?
Ik heb dit ook gehad (alleen veel langer)
Ik mocht daarom ook nooit aan de pil omdat ik niet meer uit mezelf ongesteld werdt!
superlotje schreef:Als je veel sport of veel in beweging benj kun je het ook overslaan, omdat je lichaam daar veel energie voor nodig heeft en dan "besluit" om je cyclus even op een laag pitje te zetten. Ik heb hiet ook last van terwijl ik inmiddels al 19 ben.
Toen ik nog op de middelbare zat en twee uur per dag op de fiets zat werd ik het enkel in de vakanties.
En nu ik werk heb waarbij ik de hele dag door loop sla ik het weer over.
Ik ben hiervoor eens eens naar de huisarts geweest (gestuurd) die bovenstaande uitlegde. Ik hoefde me er dus ook niet druk om te maken.
El_vis schreef:gebruik je medicijnen, pillen, rook je? dat kan het ook allemaal veroorzaken
Citaat:Citaat:superlotje schreef:
Als je veel sport of veel in beweging benj kun je het ook overslaan, omdat je lichaam daar veel energie voor nodig heeft en dan "besluit" om je cyclus even op een laag pitje te zetten.
ik sport(turnen) ongeveer 3 uur per dag