Ik ben wel donor 
Ik zie het gewoon zo; als ik een orgaan nodig bent, wil ik ze toch ook tot je beschikking hebben?
Mijn vriend wou het niet, voor zichzelf ook niet, maar toch heeft hij die formulier niet ingevuld. Dan wordt je het toch automatisch?
Nou ja, ik wil graag geholpen kunnen worden, dus vind ik dat ik ook iemand wil helpen, als ik toch dood ben. Wat moet dan met mijn eigen organen? Waarom zal ik ze laten rotten als ik er iemand mee kan helpen?
Sorry ik vind de reactie van Danielle toch wel een beetje egoistisch. Stel je inderdaad dood gaat van iets waar dokters helemaal niks van weten. Kunnen ze de volgende niet helpen, omdat ze niks over weten.
En dat opensnijden valt heus wel mee hoor, ze doen het heel discreet, via de rug, dus je komt nog wel fatsoenlijk in je kist te liggen 
Tja ik kan me daar niet over druk maken...ik ben toch dood.
Je kan helaas niet beslissen aan wie je je organen zou willen geven, dus aan je ouders of familie of niemand. Nee zo wrkt het niet, je bent donor of niet. Of je laat iemand anders (partner of familie) beslissen over je als je te overlijden komt
Laatst bijgewerkt door Skitter op 24-03-06 20:00, in het totaal 2 keer bewerkt