Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

( en laat je niet bang maken door mijn verhaal sommige hebben ook dat ze na een week alweer op geknapt zijn
)
... niet dat ik kleinzerig ben ofzo, maar ik ben bang dat ik nog iets zou voelen terwijl ik in slaap zou moeten zijn... ben nog nooit onder narcose gegaan, en ik vind het best wel akelig nu het zo dichtbij komt... iemand relaxatie tips?? 8 mei is het zover...
Citaat:Ik dacht dat het wel mee viel met de pijn nadat ze eruit zijn, maar van die verhalen hier word ik toch niet echt vrolijk

) Ik heb op 2 weken tijd bijna niets gegeten. Sommige dingen bleven wel binnen maar het meeste dus niet.. (ik kreeg astronautenvoeding
) Ik woog na een tijje nog maar 43 kilo (normaal 47) en het eerste wat ik terug kon eten.. was een pizza! 

Dus had ik erna keel- en hoofdpijn
Citaat:maar het is idd niet prettig als er van die viezigheid in die gaatjes vastzit, de smaak is ook niet om mee te lachen...

Citaat:die witte brokken, dat is pus... niet minder of niet meer dan dat.
de KNO dokter zei dat dit komt omdat de amandelen rot zijn, om hygiënische redenen laat je ze dan het best verwijderen
ik zou eens naar de KNO dokter ipv de gewone huisdokter gaan, die kan je veel beter helpen...
Regel ik dat wel via de huisarts eigenlijk? Want meestal gaat dit via een verwijzing toch?