Roosmarijn schreef:Zocht eens op anuszalf op Googleen behalve een hele reeks onzinnige resultaten vond ik daar ook een of ander gezondheidsforum waarbij iemand opperde dat het misschien een beginnende aambei is.
Bedankt voor je uigebreide uitleg! Ik gebruik lijnzaad 2 maal daag sin de vorm van thee, dus 4 scheppen per dag op heet water, kan dat kwaad?
Ook neem ik dagelijks 2 scheppen lijnzaadolie, en nóg......zit ik soms verstopt.
Wat betreft een beinnende aambei, nee die heb ik er ook gezellig bij zitten, maar dat zijn echt druifjes, dit is een keihard barstje
, zo voel ik het iig...wordt ook niet erger gaat alleen niet over.
Bah.
Ik denk dat ik toch maar naar de dokter moet van de week, want het gata niet over, ik baal want ik haat dat onderzoek.
en behalve een hele reeks onzinnige resultaten vond ik daar ook een of ander gezondheidsforum waarbij iemand opperde dat het misschien een beginnende aambei is.
, het staat gewoon op de plank naast de wc.. tis dus openlijk zichtbaar..)
.
.
hebben wij ook thuis staan smeer het altijd gewoon op open wondjes, ontstekingen, gebarste lippen etc. Ik heb het nooit op mn poepert hoeven gebruiken dat dan weer niet maar ik denk wel dat het werkt.
Is bij mij niks aan gedaan, heb het gewoon elke keer in gesmeerd met Kamilosan of vaseline. Ging bij mij goed. Nu tegenwoordig zodra ik merk dat het daar geirriteerd is, smeer ik meteen met kamillosan of vaseline. Helpt bij mij goed verder.
. Niet zo vanaf een lepel natuurlijk, maar door het avondeten en/of salades enzo.
). Mensenkinderen, wat had ik toen keiharde ontlasting, zo erg dat mijn achterste er letterlijk van scheurde