Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ArwenLune schreef:Ik denk direct aan RSI. Sleutel omdraaien en kralen rijgen, dat klinkt bekend. Verband erom - ik weet niet of je ervaring hebt met verbinden, maar kans dat het te strak zit - en in mijn geval zit het al heel snel te strak. De circulatie is bij mijn handen moeizaam (geen idee trouwens of dat samenhangt met de RSI problemen) en ik kan bv. geen kleren aan met elastiek in de manchetten, dat word onmiddelijk heel pijnlijk.
Akelig dat ze al zo jong zoiets heeft.
RSI/muisarm hoef je niet van computeren te krijgen, kapsters hebben het bv. soms ook door de bewegingen met de schaar.
Citaat:Trainen met de PowerBall verbetert de prestaties in deze sporten aanzienlijk. Het is trouwens een ontzettend leuke manier van trainen. Je oefent de spieren in je armen en je polsen. Je verbetert de grip van je vingers en je coördinatie.
Bovendien helpt de PowerBall om de volgende klachten te voorkomen:
Carpal Tunnel syndrome
Repetetive Strain Injury (RSI)
Tennisarm
Golfelleboog
En bij pijnlijke aandoeningen zoals Artritis kan de PowerBall voor verlichting zorgen. Kijk op www.arthritis.realage.com voor alle informatie over Artritis (Engelstalig).
Recent wordt de PowerBall ook frequent gebruikt door gamers. Deze groep is volledig aangewezen op de functies van de handen. Toonaangevende teams, zoals Forze.eureka gebruiken de PowerBall als traningsapparaat en warming-up.
RSI staat momenteel volop in het middelpunt van de belangstelling, maar het verschijnsel bestaat al eeuwen. Veel monniken hadden door het overschrijven van de bijbel soortgelijke klachten. De Italiaanse arts Ramazzini rapporteerde rond 1700 al gevallen van
RSI bij monniken, wat men destijds 'schrijverskramp' noemde
Let op: voorkomen is iets anders dan genezen! Personen die al last hebben van de genoemde klachten kunnen het best eerst een arts raadplegen en dienen op te passen voor overbelasting.
Oefenen met de PowerBall kan verlichting geven bij pijn in spieren en schouders na lang achtereen werken achter de computer.
Ook musici hebben baat bij de werking van de PowerBall. Zoals:
Drummers
Gitaristen
Toetsenisten
Trompettisten
Het lijkt een hebbeding, maar het is een serieus trainingsapparaat
Citaat:Carpal Tunnel Syndrome - CTS & Repetitive strain injury - RSI can afflict people from all walks of life & profession. In the early stages, you may not even realise that you are being affected.
Using your Powerball for short periods each day will endow the cuff joints with a far greater range of movement while simultaneously 'beefing-up' the wrist and forearm areas to such a degree that we can absolutely guarantee (see below) you will never succumb to either ailment or will see such conditions diminish almost entirely should you actually be suffering right now.
This guarantee doesn't come lightly and is backed up by many unprompted [correspondence] mails from delighted customers who were amazed at the efficient rehabilitation effected upon their limbs by the superlative spheres - some after only a few weeks of gentle use.
Powerball can now be found in the clinics of Chiropractors the length and breath of the country as the profession is becoming fully switched on to the therapeutic qualities offered by the product. Here is a quick review from one which briefly explains the value it has added as a rehabilitation tool in his clinic.
As purveyors of this exciting new product we will be delighted to have you take us up on the lifetime guarantee which is offered with each new Powerball. This is not a toy, it's not a gimmick - it is quite simply a remarkable new instrument that will offer world class rehabilitation of your wrist and forearm areas within a very short time period and all at a price you'll find hard to resist.
onley schreef:ik heb er wel benieuwd naar
ik heb in de winter ook altijd hand klachten en mijn handen blijven dan ook stijf staan van de kou ook voel ik zo een zeurachtige pijn in me handen wat nog verdraagzaam is ik kan geen kracht meer zetten onder als ik me paard aansingel dat doet veel pijn ik heb een tijdje polsbandjes gedragen maar dat helpt niet echt
ik ben eigenlijk op zoek naar zo een steungips (weet niet hoe ik het moet noemen) mensen met reuma hebben ook zo 1
gezien mijn pa ook reuma heeft zal ik dit beslist ook krijgen
mijn ma dacht aan jicht in de zomer gaat het nog kwa pijn en in de winter is het geen doen ik merk nu al dat de winter eraan komt