Nou, had ik m,e er net helemaal bij neergelegd, belt het ziekenhuis zo'n 10 minuten geleden. Er is een spoedgeval tussen gekomen, dus mijn operatie gaat niet door. Ik ben nu een week later aan de beurt, op 6 oktober. En dan word ik meteen als eerste in de middag geholpen, rond 12 uur, dus dan is er minder tijd om te stressen.
Cecieltje, je moet niks ondernemen tot je er zelf klaar voor bent.
Waterkippie, bij jou bevalt alles nog steeds goed? Ik hoop dat ik er ook zo gelukkig mee ben straks.
Tinkerloos, bedankt voor de uitleg. Een nachtje goed slapen heeft mijn kijk op de zaken ook alweer een stukje rustiger gemaakt.
Echt waar het valt reuze mee, daarna gewoon rustig aan doen en niets overhaasten voor een mooi resultaat.
Ik heb het 2 jaar terug laten doen (de tijd gaat snel ) en de littekens zijn bijna helemaal weg en ik ben nog elke dag blij dat ik die operatie heb laten doen.
Tip: koop een BH met voorsluiting (van bv Sloggie) dat is handig voor na de operatie.
En die zenuwen zijn vast normaal, al had ik er weinig last van
Voorsluiting? Van het ziekenhuis moest ik juist een achtersluiting kopen. Wat beviel jou zo goed aan de voorsluiting?
Ach, ik heb dit la jaren in mijn hoofd, en nu zie ik ineens een heleboel beren op de weg. En door het slaapgebrek maak ik het nog even een tikkeltje erger voor mezelf. Ik ben momenteel een echte dramaqueen.
Hoe lang hebben jullie niet gereden? Ik kreeg het advies om zeker 6 weken niet op te stappen, als ik mooie littekens wilde.
ik had op het moment van de operatie nog geen paard,dus daar kan ik je niet mee helpen,maar ik zou zeker 6 weken niks zwaars doen! Voorzichtig met ramen lappen enzo...
Sterkte! Ik heb geen ervaring met een soortgelijke operatie, ben wel vorige week onder het mes geweest en heb de daarbij horende narcose gekregen.
Ik was voor de narcose erg bang, begrijp dat jij dat ook hebt? Achteraf is de narcose me heel erg meegevallen, ik was in no time weg en heb achteraf nergens last van gehad.
Ooh maak je niet druk om die narcose... Ik heb het zelf een oor recht laten zetten, ben 12, en de narcose is écht niet eng! Dus zet al die stress uit je hoofd, en ik weet zeker dat het mee zal vallen. Veel succes!
Spannend MissJ, het komt heel dichtbij nu he! Het gaat vast allemaal goed Als je het tegen die tijd leuk vindt om een kaartje te krijgen kun je me je adres PB-en
Heel veel sterkte alvast, maar komt allemaal wel goed hoor. En als dit je steun geeft. Me moeder heeft het een jaar of 8 geleden ook laten doen en een tante van me pas geleden nog en die vonden allebei dat het heel erg meeviel. Ik overweeg het zelf ook om het te laten doen (heb cup 75E), maar ben zelf ook zo'n schijterd voor de narcose
Over het algemeen ben ik tegen plastische chirurgie, tenminste zolang het alleen maar gaat om die paar rimpeltjes die je wilt wegwerken, of van een cub b graag naar een cup c of d wilt...
Maar voor mensen die hun borsten willen laten verkleinen heb ik ontzettend veel respect! Het is 1 van de weinige aspecten van de plastische chirurgie waarvan ik echt zoiets heb van.... Jah, dat kan ik 300% begrijpen. En heb dan ook ontzettend veel respect voor diegene die het durven en het ook doen!
Meid ontzettend veel succes. Het is hartstikke logisch dat je twijfelt en dat je bang bent. Het heeft altijd risico's, maar je hoort ook zo ontzettend veeeeel verhalen van mensen die er hartstikke gelukkig mee zijn!! Zet hem op... even doorzetten en je bent de rest van je leven gelukkig met mooie kleine borsten.
Ik ben zelf maar 1.62 ong, maar heb ook maar een grote A kleine B, ik moet er niet aan denken om een cup D of E te hebben.
Sterke en succes! Ik heb ook een 70E, maar ik heb meer maat 38. Bij mij is het dus iets meer in proportie. Ze hoeven van mij echt niet groter te worden. Ik denk dat mijn zujes ooit ook wel een verkleining tegemoet gaan...ze zijn 16 en zitten nu al aan de 85F (of iets meer)
Ik ben zeker nog steeds erg blij met het resultaat ben er echt heel gelukkig mee
Ik heb denk ik een maand of twee niet gereden, je lichaam geeft het echt wel aan als je er tevroeg op gaat zitten doet dat echt pijn en hou je het wel weer even voor gezien maar je merkt het eigenlijk vanzelf wel wanneer je weer kunt rijden
En dat niet slapen is heel normaal hoor, ik zat ook echt in de stress, ik maakte me dan vooral druk om de narcose, maar achteraf gezien merk je daar erg weinig van dus dat ik me daar nu zo druk om maakte
Ik wens je echt super veel succes toe! geniet maar van het eindresultaat
He wat hebben er veel mensen een borstverkleining gehad zeg..! Ik zelf 2jaar geleden ook (had cup F) en ben echt echt heel blij mee.. Ik zal je eerlijk vertellen het is niet zonder complicatie's gegaan (ben uit eindelijk 2x geopereerd.. maar moet maar ff PB'en dan leg ik dat wel uit) maar al met al heb ik er hele mooie borsten aan over gehouden en ben zo tevreden en blij dat ik het zo weer zou doen..!
In het begin staan ze echt zo super mooi recht op alsof je juist een vergoting hebt gehad maar naar verloop van tijd begint het mooi natuurlijk te vormen en zul je er alleen maar plezier van hebben..!
Voor mij was het de eerste x in het ziekenhuis en het viel echt allemaal mee..
Ga er gewoon voor en dan is het zo voorbij...!! Heel veel sterkte en succes...! En ook voor mij geld als je nog vragen zou hebben kan je me PB'en.
ja in het begin waren het echt van die schoteltjes met doppen hihi nu is het idd natuurlijker, en vind ik ze ietsjes mooier maar dat vond ik van mijn schoteltjes ook
Nog een paar nachtjes. Ik heb zelf nog nooit in een ziekenhuis gelegen en nooit geopereerd ofzo, kan dus niet vertellen hoe het is (gelukkig ook maar, denk ik ) Maar ik wens je heel veel succes en sterkte en het gaat vast helemaal goed komen
Ik mocht idd 6 weken niet paardrijden, en ik dacht dat je ook niet met je armen te ver naar boven mocht reiken. Maar het is die tijd dubbel en dwars waard hoor.
He wat hebben er veel mensen een borstverkleining gehad zeg..!
We kunnen wel een topic maken genaamd:het grote tieten topic. Wat een lol... Ik kan me nog herinneren toen het verband eraf ging,dat ik toen riep: waar zijn ze??? (ik was gewend aan cup f,en opeens had ik b,en nog geplet ook,vanwege het strakke verband...)