Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ohhh en?? Ze zeggen dat het erg pijn doet, vooral als je nog geen kinderen gehad hebt.... brrrr....
Randy01 schreef:Ik slik Microgynon sinds mijn 15e maar ik kan me geen stemmingswisselingen herinneren. Tja...op (veel) latere leeftijd maar dit bleek een andere reden te hebben. Ik ben trouwens 29.
Hmmm....iedere vrouw is natuurlijk weer anders en zit anders in elkaar. Meestal is 17 wel een 'moeilijke' leeftijd.
Als je er erg mee zit en je een leuke/goede huisarts hebt...ga het daar eens mee bespreken.
Die allergie is inderdaad wel erg lastig en kan me voorstellen dat je dan geen tot veel minder zin hebt in sex. Toch...kun je ook een heleboel andere leuke en intieme dingen met elkaar doen...heb je daar dan wel zin in?
Vergeet het niet bespreekbaar te maken met je vriend!
auk schreef:dat is een nieuwe vorm van anticonceptie (nou ja nieuw? ook al 5 jaar) dat is gewoon een ring, die breng je in als een tampon, laat je 3 weken zitten, haalt hem eruit, dat is dus je stopweek, na een week breng je hem weer in etc. voor meer info kun je even kijken op www.nuvaring.nl
Cer schreef:Ik heb net het Mirena spiraaltje opgehaaldAls alles wat in die doos zit, naar binnen moet... brrr
![]()
Jennygirl schreef:Spiraaltje lijkt me wel wat, maar ik hoor van iedereen dat het zo pijnlijk is tijdens het inbrengen. En WendytjeG jouw verhaal helpt hierbij niet.
wendytjeG schreef:Jennygirl schreef:Spiraaltje lijkt me wel wat, maar ik hoor van iedereen dat het zo pijnlijk is tijdens het inbrengen. En WendytjeG jouw verhaal helpt hierbij niet.
Tsja, ik kan er ook over gaan liegen, maar dat doe ik liever niet. Trouwens, we zijn nu een week verder en ik heb totaal nergens meer last van sinds een paar dagen.
Achteraf vind ik het de moeite waard geweest