Hybride sporters op Bokt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-26 11:42

Thanks!
ik heb dus rond de 90min (liefst iets eronder) in mijn hoofd en in theorie is het mogelijk, maar de praktijk kan vies tegenvallen. Misschien wel door warmte in zo een zaal met 83409324932 deelnemers, verkeerd pacen, penalties krijgen etc. Dat zou ik wel balen vinden. Maar inderdaad, proberen te genieten is ook een doel opzich :=

davinci2412

Re: Hybride sporters op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 12:01

Ik meld me ook in dit topic. Sinds januari train ik naast mijn werk en paarden ook nog voor een hyrox. Ik doe ook een solo in mei bij gebrek aan partner.

Hierna wil ik doorgaan voor een triathlon, maar hardlopen gaat me nog niet heel makkelijk af dus even afwachten of dat wat wordt

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 13:05

Ik lees ook graag mee! Ik ben ook een sporter met heel veel interesses haha.

Ik loop hard, wielren, mountainbike, wandel, doe soms yoga, kracht trainen (noodzakelijk kwaad voor hardlopen) en in de zomer wandel ik in de bergen :D

Ik heb me opgegeven voor een trailrun-gravel combi dus daar ben ik nu voor aan het oefenen :)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 13:41

Alpha89 schreef:
Thanks!
ik heb dus rond de 90min (liefst iets eronder) in mijn hoofd en in theorie is het mogelijk, maar de praktijk kan vies tegenvallen. Misschien wel door warmte in zo een zaal met 83409324932 deelnemers, verkeerd pacen, penalties krijgen etc. Dat zou ik wel balen vinden. Maar inderdaad, proberen te genieten is ook een doel opzich :=

Ja het is er wel warm inderdaad. Het verschilt een beetje per evenement. Rotterdam vond ik niet super warm, maar het is flink zweten geblazen.
De fout die ik in mijn eerste Hyrox maakte was te veel tijd in de Rox zone doorbrengen, dus lopen naar de onderdelen of vaak stilstaan om te drinken.
Door daar te blijven rennen en minder vaak te drinken heb ik de meeste tijd gewonnen.
En ook heel belangrijk is niet te snel starten, bedenk vooraf welke pace je wilt aanhouden en doe dit ook in de eerste ronde al lijkt het dan misschien nog "makkelijk".

Ik weet niet of je dit ongevraagde advies wilde, maar bij deze :') .

Welkom allemaal!
Wij zijn nu ook weer veel aan het wandelen omdat we dat in Juni ook veel in Noorwegen gaan doen *\o/* .
Ook hoop ik binnenkort mijn skeelers weer eens te voorschijn te halen, maar wil met het mooie weer niet ook mijn krachttraining vergeten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-26 11:12

Ik vind het met mooi weer ook heel aantrekkelijk om te gaan fietsen ipv naar de sportschool. Hardlopen en kracht kan ik op 1 dag nog wel combineren. 40 km fietsen en kracht niet. :=

Dat maakt het wel lastig plannen want ik wil fietsen op de meest zonnige dag. :P