Ik voel mij niet gelukkig, want ik ben verslaafd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:24

Belangrijke nuance: Je zegt dat je je niet gelukkig voelt omdat je verslaafd bent. Maar ik feite ben je verslaafd, omdat je niet gelukkig bent. Verslaving is een secundair probleem met onderliggende oorzaak die aangepakt kan worden. Succes ts! Het is niet onmogelijk om van een verslaving af te komen. Ik werk dagelijks met (ex) verslaafden.

hagelslag

Re: Ik voel mij niet gelukkig, want ik ben verslaafd.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:15

Geen tips, wel wil ik je heel veel succes wensen!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:15

AnnoNiemand schreef:
Belangrijke nuance: Je zegt dat je je niet gelukkig voelt omdat je verslaafd bent. Maar ik feite ben je verslaafd, omdat je niet gelukkig bent. Verslaving is een secundair probleem met onderliggende oorzaak die aangepakt kan worden. Succes ts! Het is niet onmogelijk om van een verslaving af te komen. Ik werk dagelijks met (ex) verslaafden.

Ja heel mooi gezegd deze!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:33

AnnoNiemand schreef:

Klopt voor een deel, maar het hangt ook samen met andere factoren (beschikbaarheid, aanleg, sociale omgeving, etc.)
Zonder Smartphone wordt je niet telefoon verslaafd... Die is echt gemaakt om mensen afhankelijk te maken, en de meeste drugs ook.
Een verslaving maakt iemand sowieso ongelukkiger, omdat het zoveel impact heeft op het dagelijks leven.(Vereenzaming, geldproblemen, etc. )
Het is niet eenvoudig, maar met hulp kun je echt hier van afkomen.
Zet m op TS! :knuffel: