Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Petpa schreef:Marije_jiplover schreef:Huisarts is niet bevoegd voor zulke adviezen.
Daarvoor moet hij echt de bedrijfsarts hebben.
Dit idd.
Ik zou een afspraak maken op het preventiespreekuur van de bedrijfsarts ipv zelf een oplossing zoeken.
germie schreef:Zoals al eerde gezegd zijn er dus meerdere paren besteld, toevallig bij bowork, maar levertijd is 2-3 weken. Helaas. En bij de Renegades is er dus enorme twijfel over de juiste maat. Hopelijk daarna niet weer 2-3 weken als ze niet goed zijn.
Maar zij konden niet vertellen aan de telefoon welke schoenen nu echt smaller vallen dan gemiddeld. Want zij dachten ook dat de schoenen die hij nu heeft niet breed vallen. Dus het blijft lastig en dus domweg passen.
BeFunny schreef:germie schreef:Maar daar gaat het nu niet om, ik vraag om modellen die geschikt zijn voor smalle voeten.
Je hebt genoeg tips gehad.
De beste tip ga gewoon naar een fysieke winkel. Nu is het aan jullie iets te doen met de tips.
Ipv je betweterig te gedragen.
meggiemeg schreef:Ik denk alleen dat met online bestellen en ervaringen van anderen het ook niet alles zal zijn. Wat voor de één een smalle voet is hoeft dat voor de ander niet zo te zijn. Er spelen zoveel factoren mee voor het prettig zitten van een schoen. Zit er dan niets iets verder op zodat je daar een middag weg van kunt maken op zaterdag bijvoorbeeld? Plezier met werkschoenen kopen koppelen. Als je dan eenmaal wel de juiste hebt gevonden kan je wel probleemloos online bestellen.
germie schreef:germie schreef:Maar daar gaat het nu niet om, ik vraag om modellen die geschikt zijn voor smalle voeten.
Zoals reeds meermaals gezegd is een fysieke winkel helaas hier in de buurt geen optie, wat er is, is bezocht en die hebben niet alle modellen, of geen optie om te passen omdat ze alleen als webwinkel werken.
En er zijn dus inmiddels meerdere modellen besteld die ook weer terug kunnen. En ja, daar zitten modellen bij die hier genoemd zijn. Levertijd is alleen enige weken. Dus niks betweterig doen.
.