Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sosha schreef:Kennis van me had hier een tijd geleden ook last van. Huisarts in eerste instantie geen oplossing, KNO arts wist het ook niet. Totdat iemand opperde kan het geen schimmel zijn. Schimmelkuur gehaald bij huisarts en voila over. Kwam wel terug, maar daar had de apotheker al voor gewaarschuwd omdat de kuur te kort zou zijn. Dus gelijk weer een kuur en toen is het weg gebleven.
Zij had er echt serieus last van, maar bleek dus heel onschuldig.
Mungbean schreef:Een vriendin van mij heeft eosinofiele oesofagitis (EoE). Dat werd sluipend slechter. Ze heeft toen kunnen uitzoeken dat ze op gluten en melk producten reageert en sinds ze daarmee gestopt is, is het stabiel.
Elisa2 schreef:Dat kan zeker..
Wil je niet bang maken maar er is een ziekte myasthenia gravis die ook zulke symptomen geeft. Maar het kan natuurlijk talloze andere oorzaken hebben.
vilheide schreef:Elisa2 schreef:Dat kan zeker..
Wil je niet bang maken maar er is een ziekte myasthenia gravis die ook zulke symptomen geeft. Maar het kan natuurlijk talloze andere oorzaken hebben.
Mijn dochter heeft vanaf haar 16e jaar deze ziekte, zij had idd ook last van slikklachten maar ook andere symptomen, zoals nasaal praten en spierzwakte in armen en benen.
Vlinder84 schreef:Popstra schreef:Heb je moeite met slikken of blijft je eten steken in je slokdarm?
Dat het eten blijft steken
Vlinder84 schreef:vilheide schreef:Mijn dochter heeft vanaf haar 16e jaar deze ziekte, zij had idd ook last van slikklachten maar ook andere symptomen, zoals nasaal praten en spierzwakte in armen en benen.
Wat heftig voor je dochter!