Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 3 jaar geleden heb ik er een gratis zonnebril bij gekregen en daar was ik heel blij mee op zonvakantie en in de auto. Verder neem ik hem niet vaak mee.
Mooblie schreef:Ik heb toevallig deze week 3 brillen online besteld bij Firmoo. Deze zijn zo goedkoop dat ik er niets van verwacht. Maar voor bij de paarden, zonnebril op sterkte voor in de auto is het al snel goed denk ik.
Ze moeten nog binnen komen. Ben heel benieuwd!

Heb mijzelf wel verwend met lindberg bril. Mijn tweede intussen. Gaan gelukkig wel jaren mee! De glazen helaas niet. Bewaar ze en heb intussen een oude zet hergebruikt
,dan gaan gewoon de oude glazen er in. Scheelt een hoop geld. De vorige keer had ik met boxen voor 1x mijn bril opgehouden en gelijk en volle mep op mijn bril.
bril door de helft. De glazen waren gelukkig nog heel, dus naar de opticien maar daar hadden ze mijn oude montuur niet meer, ze hadden gelukkig precies 1 andere waarin mijn oude glazen pasten. Deze montuur zou niet mijn eerste keus zijn, maar als je dan alleen maar 100euro hoeft af te rekenen vind ik het allang niet erg meer.