Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rienn schreef:Ik ga braaf elke 3 maanden naar de kapper. Dit doe ik sinds 1.5 jaar weer.
Hiervoor ging ik jaren maar 1 misschien 2 keer per jaar naar de kapper. Er moest steeds super veel vanaf omdat mijn puntjes beschadigd waren. Waardoor mijn haar dus naar mijn idee niet langer werd, maar dat is natuurlijk een logisch gevolg. Sinds ik weer elke 3 maanden naar de kapper ga is mijn haar meer gegroeid.
Wilde het tot aan mijn stuitje en na 10 jaar sparen is dat gelukt. (begon tot boven mijn schouders als kind). Bij sommige mensen gaat het snel; een vriendin van mij had ieder jaar wel tientalle cm erbij, ik moest zuinig zijn. Gezond eten want de beste groei komt uiteraard van binnen uit. Qua gespleten punten is het accepteren, ikzelf vind het mooier dan recht afgeknipt maar dat is smaak. Als je echt lang haar wilt en het groeit te langzaam; niet meer knippen en gezond houden.
paar weken geleden wel weer een keertje. Ik heb lang stijl haar. Heb het al die jaren zelf geknipt

Hieperdi schreef:Rienn schreef:Ik ga braaf elke 3 maanden naar de kapper. Dit doe ik sinds 1.5 jaar weer.
Hiervoor ging ik jaren maar 1 misschien 2 keer per jaar naar de kapper. Er moest steeds super veel vanaf omdat mijn puntjes beschadigd waren. Waardoor mijn haar dus naar mijn idee niet langer werd, maar dat is natuurlijk een logisch gevolg. Sinds ik weer elke 3 maanden naar de kapper ga is mijn haar meer gegroeid.
Ja inderdaad maar ik heb juist het tegenovergestelde

Mri schreef:Je haarlengte is genetisch bepaald.
Bij je paard groeit het ook niet oneindig door
Niet iedereen heeft een volle dikke bos. Niet iedereen heeft lang haar en niet iedereen heeft krullen.
Misschien is dit wel gewoon jouw lengte
Hieperdi schreef:Mri schreef:Je haarlengte is genetisch bepaald.
Bij je paard groeit het ook niet oneindig door
Niet iedereen heeft een volle dikke bos. Niet iedereen heeft lang haar en niet iedereen heeft krullen.
Misschien is dit wel gewoon jouw lengte
Maar bij een paard groeit het toch ook? Als ik bij mijn paard staart knip is met een paar maanden weer bij. Hoe vol het is ben ik het met je eens. Zo hadden we er 1 staan met een hele dunne staart en een Tinker met een hele dikke staart
Amber_anne schreef:Aks ik elke 3 maanden ga dan groeit het ook niet, dan ben ik gewoon een bepaalde lengte aan het bijhouden.
Ik ga helemaal niet meer. Ik knip het zelf, haartje voor haartje en als ik de puntjes te dun vind dan knipt mijn vriend het op een lengte