Steenbok12 schreef:FennyPower schreef:Ik heb een maat m gevonden ! Wel een foto als je hem aan hebt nu he!
xLiez schreef:Mocht iemand hem nog ergens in S tegen komen ik hou me aanbevolen haha! Hier in Joure niks meerIk heb je pb gestuurd!!!
Ik zoek een maatje S of M, valt het groot? Mocht iemand hem tegenkomen Ik heb al 4 HEMA’s gehadDe zwarte trui mag ook!
Voor degenen die nog een trui zoeken, bij mijn Hema hadden ze vanmiddag nog voldoende.. Ik kan zaterdagochtend nog ff gaan kijken of ze nog hebben..Stuur maar pb..
noukie12 schreef:Ik zoek een maatje S of M, valt het groot? Mocht iemand hem tegenkomen Ik heb al 4 HEMA’s gehadDe zwarte trui mag ook!Raalte ook al gecheckt? Zag laatst nog flink wat beige en zwarte hangen
Kinke schreef:noukie12 schreef:Ik zoek een maatje S of M, valt het groot? Mocht iemand hem tegenkomen Ik heb al 4 HEMA’s gehadDe zwarte trui mag ook!Raalte ook al gecheckt? Zag laatst nog flink wat beige en zwarte hangenNee dat is meer dan een uur rijden helaas
Hier ook een zoekende bokker voor een maatje S maar dan in België of net over de grens bij Antwerpen. Vandaag zelfs de winkel in waregem gedaan waar ze enkel nog XL en L hadden helaas. Vriendlief had gelukkig wel nog een S in de zwarte trui.