Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
boedjang schreef:Tip
Ook suikervrij producten blijven de zoetbehoefte in stand houden., buiten feit dat suiker vervangers vaak super slecht zijn.
Konijen schreef:Goede nachtrust begint het ook mee. Ik heb chat ook om advies gevraagd en deze gaf heel veel tips die jullie ook geven. Bewust ontbijt met meer vet erbij. En om 1400 standaard kwark met noten nemen als tussendoortje. Even bewust aan de slag gaan hoe ik mijn lijf het beste en gezondste kan voeden. Ik ga ermee aan de slag. Ik zal over paar dagen update geven.
Iig alvast bedankt voor het meedenken en het luisterend oor! Dit is heel fijn!
Konijen schreef:Ochtend 2 cappucino
Magere kwark met noten appel kaneel en honing (rond 11 uur)
Middag 3/4 boterhammen kaas/rookvlees/pindakaas
Tussen 1500-1800
Thee/water
2 keer bakje chips en cola zero
12 kerstkransjes (thuis)
8 schuimpjes (thuis)
Reep chocola (in auto)
1800 stampot andijvie met rauwkost en stukje verse worst
Avond halve zak chips en cola zero.
Dit was gisteren.
Konijen schreef:Ochtend 2 cappucino
Magere kwark met noten appel kaneel en honing (rond 11 uur)
Middag 3/4 boterhammen kaas/rookvlees/pindakaas
Tussen 1500-1800
Thee/water
2 keer bakje chips en cola zero
12 kerstkransjes (thuis)
8 schuimpjes (thuis)
Reep chocola (in auto)
1800 stampot andijvie met rauwkost en stukje verse worst
Avond halve zak chips en cola zero.
Dit was gisteren.
Tancreda4 schreef:Ja ik herken dit. Enorme snoep verslaving hier en dan toch teveel zorgen of gedoe in m'n hoofd om afkicken vol te houden. Tijdje terug gedaan, 1e week is echt heel zwaar, daarna wordt het makkelijker, maar er hoeft maar iets te gebeuren en ik ben terug bij af. Niet kopen helpt maar soms is de drang zo groot dat ik desnoods om half 10 savonds nog even naar de super ga...
Als ik het weer probeer, probeer ik het bij fruit suikers te houden, en waterijs. Dat helpt wel wat.
Ik ga toch maar weer een poging doen na 100 chocolade letters met sinterklaas....
Verder is m'n gewicht ook goed. BmI prima. Ik zou er voor het mooi 5 af willen, maar ik mis simpelweg de discipline. Daarnaast is koken ook wel echt een ding. Gaat wel beter, maar ik moet echt plannen en proppen, anders word het m niet.
. Ik neem aan dat je preppen bedoeld?
), dus dan eten we fruit. Maar verder haal ik alleen op gelegenheden snoep, koek of chips in huis.