Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Aukelizzy schreef:Fijn dat je operatie achter de rug is en zo te horen geslaagd is! Ik vond de begeleiding daarna ook summier hoor. Heb nog controle afspraak gehad na 2 en 6 weken en verder hoef ik niet meer terug.
Die liespijn is herkenbaar hoor. Ik had/heb ook 1 plek waar ik langere tijd scherpe pijn gehad hebt. Dit werd echt pas na een week of 6 minder. Ik ben op 23 oktober geopereerd en ben nog steeds zoekende. Soms als ik iets te veel doe speelt die scherpe pijn weer op. Maar volledige genezing duurt ongeveer 1 jaar dus dat is niet gek.
De eerste 6 weken echt oppassen met belasten en zeker niet door de 90 graden heen om te voorkomen dat het opnieuw scheurt.
Ladyson schreef:Ik beland toevallig in dit topic en ik heb geen heupoperatie gehad, maar je hebt hier medische hulpmiddelen voor (als ik je probleem goed begrijp). Google maar eens op broek aantrekken hulpmiddel. Hetzelfde voor een sok aantrekken hulpmiddel. En het is niet eens duur.
Muronia schreef:ApplePapple wat fijn om te lezen dat je goed opknapt en dat de pijn te doen is. Binnen 3-6 weken krijg ik een heupprothese links. Ik ben wel een stuk ouder dan jij (45) maar alsnog jong voor deze ingreep. Bij mij is het te verklaren door een verkeerde heupstand ivm heupdysplasie vroeger. In de afgelopen 2 jaar is het erg hard achteruit gegaan en inmiddels is het kraakbeen verdwenen en de heupkop vervormd.