Welke steelstofzuiger, wat is jullie ervaringen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 21:30

Ik heb de Dyson V15. Geen gedoe met slang en snoeren.

En voor onder het bed nog mijn Philips met zak.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 00:20

Wij hebben al ruim 5 jaar de Philips SpeedPro Max Aqua. Nu heb ik m eigenlijk nog nooit met dweilfunctie gebruikt, maar de gewone zuigfunctie ben ik heel tevreden over. Zeker in het donker zie je door de lampjes alle kleine kruimeltjes en haartjes liggen en dat zuigt ie goed op. Af en toe dat ie idd wel een keer een kattenbakkorreltje naar achteren schiet ipv goed opzuigt, maar wij hebben van die staafjes dus die zie je wel snel liggen.

Merk na 5 jaar wel dat de accu een stuk sneller leeg is. Ons oude appartement kon ik er eerder grondig goed mee stofzuigen. Dat werd het laatste jaar al wel iets minder ruim qua accu. Ons nieuwe huis is bijna 2x zo groot dus merk dan wel dat als ik echt grondig aan de gang wil, ik dat in minstens 2x moet doen. Dan is ie wel traag met opladen. Maar de belangrijkste ruimtes met de meeste rotzooi kan ik er ip nog makkelijk in 1x mee stofzuigen.

karrij

Re: Welke steelstofzuiger, wat is jullie ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-25 06:47

uiteindelijk voor de Samsung jet 85 complete gegaan, dank voor de reactie's

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 06:59

Ik heb een Miele snoerloze stofzuiger en een Miele C3 Complete stofzuiger, dus een "gewone". Voor alleen even het dagelijkse looppad stofzuigen gebruik ik de snoerloze, maar 1x per week stofzuig ik even goed, dus ook de plinten en onder en achter de banken etc. Daarvoor gebruik ik nog altijd de normale stofzuiger.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 17:01

Dyson ball DC 37 c parquet heb ik. Wil nooit meer een andere . Ik zorg er niet eens zo goed voor met leegmaken maar hij blijft maar gaan en is ongelooflijk sterk. Heerlijk!

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 17:09

Ik heb de Dyson V11.

Met 3 langharige honden (en 1 korthaar) ben ik echt super tevreden met de stofzuiger