Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

tirzasarah10 schreef:Heb afgelopen november plaatmateriaal en schroeven er uit laten halen. In totaal 10 schroeven en 2 plaatjes na aan beide enkels een platvoet correctie te hebben gehad. Ik kan echt zeggen wat een verademing! Het er uit was echt zwaar want ze deden beide enkels gelijk en heb zeker de eerste week echt gehuild, niet alleen pijn maar gewoon alles bij elkaar. Ik heb geen ervarkng met de breuk waar je het over heb maar de operaties hiervan zijn zwaar en lang herstel. Ik moest van het verwijderen 4 weken beide benen omhoog en zo min mogelijk belasten, praktijk was echt nog langer. Probleem was volgens de arts enkel is slecht doorbloed zeker met littekens van de vorige operaties en daardoor heb je vrij lang kans op open 'knappen' van de wonden. Al met al ben ik voor alle opersties bij elkaar ruim 2 jaar in revalidatie geweest en eigenlijk nu nog. Het verwijderen is hier in iedergeval wel het waard geweest, moet ik wel bij zeggen op de echo kon je ook daadwerkelijk ontsteking zien bij de schroeven/plaatjes.
Ik heb helaas nog steeds veel vocht en pijn, hadnik voor de operaties ook al dus misschien ook jiet helemaal eerlijk
Sterkte TS!!