Tenniselleboog

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

Re: Tenniselleboog

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:51

Let ook op dat je je hand van de muis afhaalt als je niet hoeft te “muizen’, veel mensen hebben de gewoonte om de muis de hele dag vast te blijven houden en zitten zo steeds in dezelfde houding.
Meer werken met snel toetsen (Ctr C en ctr V voor knippen plakken etc) ipv klikken.
En sowieso je bureau afstelling zelf.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:35

boeflover schreef:
Let ook op dat je je hand van de muis afhaalt als je niet hoeft te “muizen’, veel mensen hebben de gewoonte om de muis de hele dag vast te blijven houden en zitten zo steeds in dezelfde houding.
Meer werken met snel toetsen (Ctr C en ctr V voor knippen plakken etc) ipv klikken.
En sowieso je bureau afstelling zelf.

Ik betrapte mezelf er zojuist op dat ik mijn muis gewoon vast blijf houden terwijl ik hem niet nodig heb. Dank voor de reminder om dat ding eens los te laten wanneer ik niet hoef te muizen.

Mijn bureau en stoel staan goed, heb ook een voetenbankje en sinds die tijd zit ik goed. Nu alleen nog een andere muis aanschaffen en kijken of dit helpt.

lique68

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:36

heel vervelend voor je, mijn man was er in 1 dag vanaf door een behandeling met bloedzuigers! werkt echt fantastisch, er werd vooraf gezegd, waarschijnlijk zijn er twee behandelingen nodig, maar met 1 behandeling was het zoveel beter, echt een aanrader!

Rienn

Re: Tenniselleboog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:38

Bloedzuigers? Die ben ik tijdens mijn zoektocht nog niet tegengekomen. Ik zal het eens opperen bij de fysio :)