Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Matheno schreef:Lau schreef:Euh momenteel werkloos, verder ja? Haha tijdens alles kan je gewoon op je telefoon zitten behalve de 8/9 uurtjes die je slaapt
Maar.. wat doe je dan al die tijd op je telefoon? Oprechte vraag hoor, ik bedoel het niet raar.
Ik kijk altijd even whatsapp, mail en Bokt en als ik me echt verveel of uitstelgedrag heb dan lees ik Nu.nl of Scientias nog. Ik heb ook een Instagram account, maar ik volg niet heel veel mensen dus daar ben ik dan zo doorheen.
MarlindeRooz schreef:En niet iedereen doet alleen maar zinloze dingen. Er zijn ook mensen die boeken lezen op hun telefoon.
Zelf zit ik ook veel op mijn telefoon. Ik ben heel erg vaak moe en dan kijk ik vaak op mijn telefoon. Dit omdat ik TV kijken niet heel boeiend vind.
Ik heb dagen dat ik 8 uur lang podcasts luister terwijl ik aan het wandelen, schoonmaken, puzzelen etc ben. Je kan Duolingo doen, Whatsappen met vrienden, schaken, spelletjes, Finch (Mental health care app), bellen met vrienden, dingen lezen en uitzoeken op internet / wikipedia.
Er zijn meer opties dan alleen instagram en facebook. Waar ik echt 1x per dag op kijk ofzo.

SansaS schreef:Ben het wel met je eens josien! Ik vind bijvoorbeeld gamen net zo doelloos als scrollen
En ook bewezen minder goed voor je. Maar iedereen moet doen wat voor hem of haar goedvoelt! Bij de 1 is dat gamen , de andere scrollen helemaal prima.
Maar toch, ik doe actief mijn best m te laten liggen.