Slaapapneu

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 20:43

Ik heb ook een tijd gehad dat ik mijn masker af deed en dat mijn masker niet lekker zat.
Er is toen iemand langs geweest van het bedrijf waar het apparaat vandaan komt en die kwam maskers passen. Was echt een vreselijk onaardige man, luisterde helemaal niet naar mijn wensen en liet mij vervolgens achter met een masker die ik op voorhand al niet fijn vond zitten.

Uiteindelijk heb ik er 2 nachten mee geslapen en toen heb ik mn oude masker weer gepakt.
Daarbij heb ik het bedrijf weer opgebeld en gezegd dat ik het neus stuk wel fijn vond (maat S) maar het stuk om mijn hoofd zat op zn grootst, nog veels te krap. Dus ik wilde dan maar een Medium bestellen. Dat vond die mevrouw maar vreemd maar ik had zelf een ander plan in mijn hoofd, heb het neus stuk Small op het medium hoofdstuk gezet en sindsdien slaap ik er goed mee zonder dat ik na anderhalf uur dat ding van mn hoofd trek.

Is er voor jou niet gekeken naar een full face mask? misschien is dat nog een optie?
Ik vond dat een heel ding om te zien, heb zo'n masker even op mogen hebben en het zat verassend lekker! Maar dat was een soort laatste redmiddel, dus wilde ze liever nog niet geven.

Farjen

Re: Slaapapneu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-26 20:55

Ik heb nu een full face mask, dus mijn mond en neus zitten er in.
Zo'n neusmasker ging helemaal niet bij mij aangezien ik vaak mijn mond open doe :o
Ik heb mijn neus al enkele keren gebroken (bedankt paarden :+ ) en die is enkele jaren geleden geopereerd en rechtgezet. Maar soms heb ik het gevoel dat ik niet genoeg lucht binnenkrijg via mijn neus, dus "hap" ik soms naar lucht via mijn mond. Maar dat lukt natuurlijk niet met zo'n neusmasker :')

henshem

Re: Slaapapneu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 22:01

Misschien zou de apneu vereniging je kunnen helpen. Daar zit zo veel kennis over maskers.