Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VillaNeusjes schreef:Eds zeker? Wat voor arts ben je geweest? Orthopeed? Je mag prima een 2nd opinion vragen bij een andere arts als jij denkt dat deze arts nalatig is in zijn beoordeling. En dat is het als hij er niet eens naar gekeken heeft en je verhaal niet serieus neemt. Jou zou eens kunnen vragen via de VED op Facebook voor een suggestie voor een arts in jouw omgeving. Zeker met het EDS verhaal is dit soort gedrag van artsen helaas niet onbekend.
MyWishMax schreef:VillaNeusjes schreef:Eds zeker? Wat voor arts ben je geweest? Orthopeed? Je mag prima een 2nd opinion vragen bij een andere arts als jij denkt dat deze arts nalatig is in zijn beoordeling. En dat is het als hij er niet eens naar gekeken heeft en je verhaal niet serieus neemt. Jou zou eens kunnen vragen via de VED op Facebook voor een suggestie voor een arts in jouw omgeving. Zeker met het EDS verhaal is dit soort gedrag van artsen helaas niet onbekend.
Yep eds. En ik was bij een chirurg want die heeft blijkbaar de fotos beoordeeld de 1e keer. Ze hebben een trauma team waar orthopedie en chirurgie diensten draaien voor de spoed en ik kwam djs bij deze man terecht. Die ook nog de mensen afviel die de spalk gegeven hebben op de gipskamer want die hebben er volgens hem ook geen verstand van.
Ik heb helaas geen Facebook. Maar precies wat je zegt, met eds is het nogal 'normaal' zulke ervaringen. Of ze kennen het niet en geven het eerlijk aan soms, maar meestal kennen ze het niet en vegen ze het van de tafel dat het echt geen invloed heeft hoor... Ik ben sowieso altijd verrast als er eens iemand is die het wrl kent. Zoals mijn diëtiste, die heeft al meerdere eds patiënten begeleid waar eten niet meer makkelijk ging/moesten aankomen/onverklaarbaar afvielen. Zij kom precies vertellen waar ik tegenaan liep terwijl artsen zeggen dat ik blij moet zijn of gewoon meer moet eten