Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
germie schreef:NinaCharlie schreef:Ik heb de huisarts overgeslagen en heb een afspraak gemaakt bij een podoloog. Ben er twee keer geweest voor behandeling en hij heeft zooltjes aangemeten. De negatieve ervaring van Germie deel ik dus niet. Ik draag per dag 3 tot 4 paar verschillende schoenen en het wisselen van de zooltjes duurt nog geen halve minuut.
Mijn hielspoor is sinds deze 2 behandelingen en de zooltjes sterk verminderd. Enkel als ik veel sta of wandel dan zeurt het. Of ik er helemaal vanaf zal komen weet ik niet.
Mijn gewone schoenen zijn 2 maten kleiner dan mijn hardloopschoenen of wandelschoenen. Dus de zooltjes voor gewone schoenen zijn dan simpelweg veeeeel te kort voor de wandelschoenen of hardloopschoenen.
En het wisselen is wel irritant. Je wilt gewoon snel andere schoenen aan doen.
Als hier een zool bevalt bestel ik meteen iets van 6 paar zodat ik niet meer met wisselen zit. Vind dat echt heel irritant.
Verder moet je bij de podoloog kiezen waar je je zolen voor wilt gebruiken. Dus dan heb je in mijn geval sowieso al minstens 3 paar nodig.
Sweetgirl1 schreef:K heb nu een nacht brace die heb dan in 90 graden houdt, maar de pijn blijft enorm. Dus ga maar weer afspraak maken, kan echt amper lopen