Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polly schreef:Ik ben in 2020 gestopt met journaal kijken en luisteren en dat bevalt meer dan uitstekend.
Echt grote berichten krijg ik echt wel mee maar ik hoef niet elke dag te vernemen wie er met wie oorlog aan het voeren is.
Ik scroll dagelijks langs de nos maar klik zelden iets aan.
Het geeft mij een heel stuk rust, van al dat verdriet en ellende word ik echt niet gelukkiger.
pien_2010 schreef:Hoe bepaal je dan wat je stemt? Kijk de mensen die dierenleed te erg vinden die stemmen waarschijnlijk PvdD maar het lijkt me dat je toch goed wil volgen wat de partijen in werkelijkheid doen ipv wat ze zeggen te doen want daar zit nogal een groot verschil tussen.
Dus ik ben wel heel goed op de hoogte, dat vind ik belangrijk. Ik bescherm me alleen als het om de beelden gaat.
pien_2010 schreef:Hoe bepaal je dan wat je stemt? Kijk de mensen die dierenleed te erg vinden die stemmen waarschijnlijk PvdD maar het lijkt me dat je toch goed wil volgen wat de partijen in werkelijkheid doen ipv wat ze zeggen te doen want daar zit nogal een groot verschil tussen.
Dus ik ben wel heel goed op de hoogte, dat vind ik belangrijk. Ik bescherm me alleen als het om de beelden gaat.
pien_2010 schreef:Helaas lijkt dit zo dat te maken heeft dat dit meer aandacht krijgt in het nieuws . Wij kijken heel veel natuurfilms en dan zie je hoeveel mensen bezigwzijn om het goede te doen voor de aarde met haar dieren en mensen. Echt heel mooi om te zien. Et zijn zoveel goede mensen!Citaat:Er zijn gelukkig nog heel veel goede mensen, maar de kwade overschaduwen zeker.
Hannanasjuh schreef:pien_2010 schreef:Hoe bepaal je dan wat je stemt? Kijk de mensen die dierenleed te erg vinden die stemmen waarschijnlijk PvdD maar het lijkt me dat je toch goed wil volgen wat de partijen in werkelijkheid doen ipv wat ze zeggen te doen want daar zit nogal een groot verschil tussen.
Gewoon hun standpunten opzoeken voordat je gaat stemmen?
Als je het vanuit het nieuws moet halen waarom je op wie stemt dan heb ik het idee dat je juist op het gezicht stemt en niet hun standpunten.
Ir111 schreef:Cayenne schreef:Er zijn ook journaals met alleen maar goed nieuws.
Misschien is dat iets voor je?
Echt!? Wat tof, heb je een voorbeeld?
pien_2010 schreef:Hannanasjuh schreef:
Gewoon hun standpunten opzoeken voordat je gaat stemmen?
Als je het vanuit het nieuws moet halen waarom je op wie stemt dan heb ik het idee dat je juist op het gezicht stemt en niet hun standpunten.
Juist andersom in mijn ogen. Ik volg de partijen en lees nooit hun partijprogramma maar kies op wat ze hebben laten zien de afgelopen jaren! Dat snijdt houd. Tijdens verkiezingen worden gouden beloftes gedaan.