Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CrazyCat schreef:Dure BH's gaan veeeel langer mee heb ik gemerkt en dan zijn ze op termijn helemaal niet duurder.
Ik had ook altijd een lastig model (vrij rond, maar niet ver uitstekend dus relatief grote beugel nodig, maar dan veel stof over in de cups zelf).
Ik ben toen 1x naar een lingerie winkel in Haarlem geweest en heb me op laten meten. Ik ben toen thuis gekomen met 2 BH's van MarieJo. Elke andere BH die ik daarna ooit gekocht heb zijn uiteindelijk toch ongedragen in de kast beland. Ik wil niks anders meer.
Siers83 schreef:miereneter schreef:Hier ook heel weinig bh's die goed zitten. Ik kwam uit bij Miss Mary of Sweden. Heeft mooie en echt héle comfortabele bh's. Ze vallen ietwat groot, dus in jouw geval zou ik voor de kleinste maat (80D) kiezen. Alleen online, dus je kunt ze niet passen. Dat vond ik ook een nadeel, maar je kunt ze wel terug sturen. Ik ben er erg blij mee.
Ook ik zweer bij Miss Mary. In de winkels kon ik het ook niet vinden. Dus eens besteld en zitten echt top als je de goede gevonden hebt. Ze hebben veel verschillende modellen, dus keuze genoeg
Raineri schreef:Wachten tot de sales bij een lingeriezaak kan lonen!
Sommige dames hier adviseren merken die bij mij minder mooi zitten en ik ook niet als prettig ervaar. Het hangt echt af van je lichaam wat goed en fijn zit. Ik vind Triumph en hunkemoller dus helemaal niets. Ik heb ooit eens prima donna geprobeerd maar vond het niet prettig, bleek ook mijn maat niet te hebben. Ik heb een 70D/70E afhankelijk van het merk. Ik vind Marie Jo en aubades fijn. Maar iemand anders kan weer een andere mening hebben. Goede winkel opzoeken tijdens uitverkoop zou mijn advies zijn
En tegenwoordig is er 10 keer per jaar sales
96Laura schreef:CrazyCat schreef:Dure BH's gaan veeeel langer mee heb ik gemerkt en dan zijn ze op termijn helemaal niet duurder.
Ik had ook altijd een lastig model (vrij rond, maar niet ver uitstekend dus relatief grote beugel nodig, maar dan veel stof over in de cups zelf).
Ik ben toen 1x naar een lingerie winkel in Haarlem geweest en heb me op laten meten. Ik ben toen thuis gekomen met 2 BH's van MarieJo. Elke andere BH die ik daarna ooit gekocht heb zijn uiteindelijk toch ongedragen in de kast beland. Ik wil niks anders meer.
Ik snap wel dat de eenmalige investering vooraf voor een student toch te hoog kan zijn ook al is het op de lange termijn goedkoper.
Je schrijft dat je sportbh’s oncomfortabel vind, mocht je er toch nog voor open staan om een vh te proberen dan kan ik je deze aanraden van de Decathlon: https://www.decathlon.nl/p/sportbeha-me ... 9607&c=Wit . Geeft mij meer steun dan andere sportbh’s in die prijsklasse. Deed het eerst ook zonder maar merk nu echt verschil met paardrijden etc.