Al 7 weken lang koliek aanvallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissyNr1

Re: Al 7 weken lang koliek aanvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 17:13

Misschien een endoscopie met biopt laten maken? Heb je wel normale ontlasting?

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 17:21

Voedsel allergie? Ik heb ook een aantal keer aanvallen gehad waarbij ik niks meer kon van de pijn; er werd toen gedacht aan diverticulitis. Sinds een jaar of 3 eet ik ( tarwe)glutenvrij, vrijwel lactosevrij en soja vermijd ik ( waren de 3 triggers bij mij). Heel soms heb ik de fout gemaakt en at ik iets met tarwe; dat resulteert meteen in hevige buikpijnen.
Overigens kon de reguliere geneeskunde ook hier weer eens niks mee en ben ik via een orthomoleculair therapeut ( en bloedonderzoek) en bioresonantie van mijn klachten afgekomen.
Regulier kunnen ze overigens wel testen op gluten intolerantie/ coeliakie.......en een dieet voorschrijven al hebben ze daar bij mij nooit aan gedacht en moest ik zelf op onderzoek.

Yenni

Re: Al 7 weken lang koliek aanvallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-25 18:07

Ontlasting is nu normaal al word dat momenteel wel nog onderzocht. Baarmoeder/eierstokken ga ik morgen nog evrn bespreken

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 22:11

Yenni schreef:
Mocht het endometriose zijn dan is de pil daar de medicatie voor en die slik ik al

Als endometriose patient, kan ik zeggen zeggen dat dat zeket niet altijd zo is!
Ik heb gradatie 1, met de pil onwijze buikpijnen, dus daar werd ik vanaf gehaald. Inmiddels wordt ik in een kunstmatige overgang gebracht... en dat met slechts gradatie 1!

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 22:35

Yenni schreef:
Ik gebruik indd nu sinds 26 mei de pil. Sinds die week heb ik ook al buikpijn. Dat is n hele goede. Ga ik overleggen.

Klinkt wel alsof er een verband is. Kan je niet even stoppen met de pil om te kijken wat er dan gebeurt?

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 16:39

De huisarts heeft terug gebeld, doorverwijzing gekregen voor de internist want hij zat aan zijn top qua onderzoeken helaas.
Ben nu ingepland voor 29 juli. Hopen dat hun iets voor mij kunnen betekenen. Anders vraag is naar een verwijzing voor de gyn en een CT scan. Hopen op het beste.