Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ziezoziezo22 schreef:Qimm mijn vader had ook een scheur in het middenrif.
Alle organen zaten bovenin waardoor hij ook soms weg viel vanwege zuurstof gebrek omdat de longen dicht gedrukt werden door de andere organen.
Begon bij hen ook met maagzuur etc.
Hij is toen ook in het ziekenhuis geweest maar het risico was te groot om te opereren.
We zijn bij meander geweest en daar opereren ze met een robot en waren de risico klein
Hij is nu 2 weken geleden ,geopereerd en het gaat heel goed
Nyaleti schreef:Langdurig Omeprazol slikken heeft zeker wel nadelen zoals het onderdrukken van de opname van vitamines en mineralen, die gewoon essentieel zijn.
Als je wilt dat er verder gekeken wordt, bel dan nogmaals met je huisarts. Blijft die erbij dat er eerst nog een keer ontlastingsonderzoek gedaan moet worden, doe dat dan. Want de kans is heel groot dat de MDL daar ook eerst een recent onderzoek van wilt zien.
Persoonlijk zou ik met deze klachten naar een orthomoleculaire arts gaan omdat ie ook direct mee kan helpen met het dieet aan passen.
IF lijkt me juist vreselijk slecht als je al maagklachten hebt? Is dat je ooit aangeraden door een professional?
Nyaleti schreef:Voor de mensen die zeggen dat langdurig maagbeschermer geen kwaad kan:
[ Afbeelding ]
Komt van thuisarts.nl maar kan de link niet kopiëren. Niet dat ik zo'n fan ben van deze site maar als ik met iets alternatiefs aankom zullen andere gaan steigeren vermoed ik
Betekent niet dat iedereen die Omeprazol slikt B12 te kort komt. Betekent ook niet dat je geen Omeprazol moet slikken. Maar even als bewustwording dat het dus zeker wel zo kan zijn.
SansaS schreef:Nyaleti schreef:Voor de mensen die zeggen dat langdurig maagbeschermer geen kwaad kan:
[ Afbeelding ]
Komt van thuisarts.nl maar kan de link niet kopiëren. Niet dat ik zo'n fan ben van deze site maar als ik met iets alternatiefs aankom zullen andere gaan steigeren vermoed ik
Betekent niet dat iedereen die Omeprazol slikt B12 te kort komt. Betekent ook niet dat je geen Omeprazol moet slikken. Maar even als bewustwording dat het dus zeker wel zo kan zijn.
Moet je voor de grap de bijsluiter van mijn chemokuren eens lezen... hartstilstand, leukemie.. en heel veel andere nare dingen.
Maar toch is het de beste optie die ik heb.
Elk medicijn heeft bijwerkingen en lang niet iedereen heeft daar last van.
Ik neem ook omeprazole en mijn bloed word elke 3 weken gecontroleerd. Ik heb geen tekorten. Dat gebeurd lang niet bij iedereen.