Nog mensen die niet kunnen boeren?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Deni11

Re: Nog mensen die niet kunnen boeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 20:45

Alsof ik dit geschreven heb. Inclusief dat ‘zelf-boeren’ door nep over te geven. Mijn vriend en ik noemen dat een demon burp :Y) En die kikker geluiden idd..

Ik krijg door het niet kunnen boeren veel last van maagzuur. De triggers zijn dan alles met prik, shotjes, en andere sterke alcohol houdende dranken. Ook vettig/ongezond eten is vaak funest.
Ik heb toevallig de afgelopen 2 weken omeprazol geslikt om te zien of dat het maagzuur gaat verminderen bij het drinken van bv alcohol. Maar dat is waarschijnlijk meer symptoom bestrijding van het niet kunnen boeren..

Het hindert mij vooral op sociale gelegenheden waar ik wel lekker een drankje wil doen, maar mij dan zo beroerd ga voelen dat ik wel even een demonburp pauze op de wc nodig heb. Dit is dan echt een heel drukkend gevoel op mijn borst, dat omhoog komt & enkel op die manier op te lossen is óf door te gaan slapen en 8 u later healthy aan een nieuwe dag te gaan beginnen. Dit is echter niet altijd haalbaar als je op een leuke borrel staat..
Lastig dus!

Mijn vriend pusht al een tijdje om er mee naar de huisarts te gaan, maar mij leek dat wat overdreven.

Ik lees dus vooral even mee, en hopelijk zijn er mensen die een oplossing hebben. Ben al ‘blij’ te zien dat ik niet de enige ben met dit probleem..

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 21:23

Dat nep overgeven met vinger in je keel durf ik dus echt niet.
Zijn er geen andere methodes?

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 21:53

Ik zou willen dat er een andere optie was, maar daarna lucht het wel op en zakt het gevoel vaak wel een beetje. Als ik het niet doe ga ik mij slechter en slechter voelen