Leerlingenvervoer, ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: Leerlingenvervoer, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 22:28

Ik hoorde online slechte ervaringen met o.l.v. maar mijn zoontje jaar nu vanaf zijn 2e 3x per week met de bus. Eerst met een extra begeleidster op de bus ivm de beperkingen van de kinderen. Nu een andere chauffeur en oudere kinderen. Mijn zoontje vindt het top. Alle kindjes op 1 na van dezelfde school dus ze kennen elkaar goed. Ik heb totaal geen klachten en alle kids ook van de andere bussen lopen blij op de chauffeurs af

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 00:51

Kaaskoekje schreef:
Mijn zoon heeft leerlingvervoer en dit gaat altijd prima. 9 van de 10x wordt hij echter met een gewone taxi opgehaald en niet met een bus.
Hij heeft echter geen vaste chauffeur, ik heb echt al enorm veel verschillende gezichten gezien.
Ik weet dus niet of het gangbaar is dat je een vaste route/club hebt.

Ha, Connexxion zeker. Klinkt namelijk heel bekend, al vind ik 9 van de 10 keer nog positief.

Gelukkig gaat het hier de laatste tijd redelijk goed, de chauffeurs zijn top alleen de planning is soms drama. Laatst deed de app niks dus belde ik of er wel een taxi voor mijn zoon was, kreeg ik te horen dat die er vast wel was maar dat zij het ook niet kon zien. Daar kan ik toch niks mee, moet ik dan maak duimen dat hij thuis komt?