De krullenkapper hier is de eerste keer duurder, daarna is de prijs vergelijkbaar met een gewone kapper.
Ik ben er wel blij mee, verzorging van het haar, meedenken over stijle stukken,hoe de overgang zo dicht mogelijk bij de krullen te krijgen. Ze hebben echt mijn krullen weer naar voren laten komen ipv te knippen zoals stijl haar.
Voor mij was het niet het geld waard, mede door al die moeite ik zelf moest steken in de styling. Mijn krullenkapper legde dan uit hoe ik moest wassen, drogen, 3 verschillende producten moest gebruiken, het haar voor kenden, en dan föhnen. Wat een eeuwigheid duurde. Ik vond het ook niet mooi bij mij staan al dat vollume en die krullen, ik leek er ouder door en het zag er 'ouderwets' uit. Nu laat ik juist mijn haar in laagjes knippen en uitdunnen bij de kapper. Ik was het gewoon en gebruik alleen shampoo en conditioner, ik laat het aan de lucht drogen met een knip in mijn haar. Bovenop is mijn haar daardoor redelijk plat en onderin heb ik slag met pijpenkrullen, dat past beter bij mij en vind ik mooier.
ElSea
Geplaatst: 22-05-25 09:14
Hier heeft het wel echt veel verschil gemaakt. Het krult veel netter, minder rommelig en minder pluizig. Voor
Ik was nooit echt blij met mijn haar, soort van halve slag, veel pluis en meestal stopte ik het maar in een staart. Na de krullenkapper ben ik eigenlijk voor het eerst wel blij. Ik ga 4x per jaar en ben ook wel wat meer geld kwijt aan andere producten.
Veel tijd aan styling wil ik niet kwijt zijn, maar dat valt me heel erg mee.
Tink89
Geplaatst: 22-05-25 11:13
Fid schreef:
weet iemand een goeie krullenkapper regio noord limburg? vind het niet erg om evt wat verder te rijden, dus brabant of gelderland
Ik heb alleen Brunssum, Heel en Sittard in de aanbieding qua adressen.