Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wij zijn het nu wel steeds meer mensen aan het vertellen. Vorige keer hebben we gewacht tot 13 weken, nu zijn we er iets eerder mee. Ook omdat ik toch wel erg vaak de (brutale) vraag krijg ‘Al zwanger van een tweede?’ Ook als ik niet drink bij een etentje of festival, is het nu voor mensen de eerste conclusie dat ik zwanger ben…
Rijbroeken passen wel nog, want ik was net 5kg afgevallen door te stoppen met anticonceptie.
Ik vond het fantastisch en draag m nog steeds gewoon op stal nu met dikke buik
. Ben ook wel nieuwsgierig naar welke richtlijnen er zijn qua tot wanneer paardrijden veilig is…
opgeblazen gevoel, veel gas, vaak misselijk en soms helemaal geen trek, dan weer enorme honger.
Ik ben nu 7 weken zwanger en heb aankomende woensdag een scan. Voel eigenlijk bijna niks de laatste twee weken dus soms denk ik bijna een nieuwe test te moeten gaan kopen, tot ik me bedenk niet ongesteld te zijn geworden dus het zal wel.
Vind dat wel soms lastig, want ik ben niet moe, niet misselijk etc. Het enige wat ik voel of gevoeld heb, is dat zeurderige gevoel alsof je ongesteld moet worden. Oh en de dames zijn prominenter.

heel veel sterkte voor jullie beiden
Hier zijn de dames ook steeds duidelijker aanwezig, vandaag hebben we beide echt even versteld gestaan hoe groot ze zijn 
Maanlicht schreef:Ik ben er vroeg bij, maar wilde alvast een topic maken. Zijn er meer dames die al een positieve test in handen hebben gehad en mee willen kletsen?
Mijn positieve test had ik vorige week zondag op moederdag in handen. Een mooier moederdag cadeau kan ik me niet wensen. Dit betekent dat ik rond 20 januari uitgerekend ben. Ik ben nog niet bij de verloskundige geweest, dus het kan nog veranderen.
Wie praat mee?
Doen ze ook pijn of valt dat nog mee?
jij ook gefeliciteerd!
dus we deden het met taart 'omdat we iets te vieren hadden' en haalden dan de echofoto tevoorschijn. Rest wachten we nog even mee.
en dat terwijl ik een bescheiden maat heb (oke, nu wel iets groter dus haha).
Ik mag op zich niet klagen, week 7 was tot nu toe het zwaarst en sindsdien valt het eigenlijk nog wel mee.
Het ergste aan een uitstrijkje is vooral met je blote reet op die tafel zitten.