Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie18x schreef:Met alle respect, maar je geeft in meerdere topics aan veel medische kennis te hebben. Hoe kan je dan beweren dat zonnebrand " rommel" bevat?
Ik vind de hoeveelheid medische desinformatie over dit onderwerp echt shocking.
On topic: ik vind de skin 1004 cica zonnebrand erg fijn.
Hutcherson schreef:Ik smeer me eigenlijk niet in, vanwege de rommel die in die zonnebrand zit. Ik probeer korte tijd in de zon te zijn en de rest lekker onder de parasol. Vroeger wel veel gesmeerd maar ben de laatste tijd iets bewuster bezig met wat ik allemaal op en in mn lijf stop en smeer/spray
Tinka schreef:Ik gebruik altijd de spray van Garnier, ambre solaire. Is ideaal, geeft een hele fijne spray, dus je hoeft helemaal niet te smeren. En geen vieze witte laag op je huid. En verder blijf ik op het strand vooral onder de parasol.
JudithGigi schreef:https://www.dr-jetskeultee-skincare.nl/ ... myEALw_wcB dit is de enige zonnebrandcreme waar ik geen puistjes van krijg, die niet belachelijk vettig blijft, niet super wit blijft en geen pijn in mijn ogen doet bij zwetenmaar het blijft zonnebrandcreme, dus mega comfortabel is het nooit
gonniee schreef:Niet insmeren is voor mij, om alle dermatologische redenen, inderdaad geen optie!
Zo was ik dus bij ultee uitgekomen, maar die voel ik de hele dag zitten. Ondanks de reviews en ook ervaringen hier...
Koreaans is me ook al aangeraden, vooral beauty of joseon.
Kreeg daarbij wel de opmerking dat je heel goed moet opletten dat je geen namaak koopt. Dus let op! Niet goedkoper via bol, maar alleen bij vertrouwde Vandoren!
Jolliegirl schreef:Ik smeer nagenoeg nooit...
Rommel op je huid..nee bedankt... Ik bedek me wel wat of laat mn huid goed wennen aan de zon int voorjaar.