Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joltsje schreef:Ik begrijp ts wel. Ze worden nog net niet boos als je de HAP weekendlijn belt.
Maar dan nog, wel goed in de gaten houden TS.
Nienke1979 schreef:Allereerst koorts hoeft ook niet altijd bij een infectie.
Ik zelf, maar ook mijn moeder en zus hebben zelden koorts ook bij een longinfectie ;alle drie astma patiënt) terwijl dan echt soms wel antibiotica en evt prednison nodig is.
Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit.
Uitspoelen kan an sich geen kwaad. Verder geen zalfjes e.d. opdoen omdat het dan ook moeilijker te beoordelen is
Heb je na de operatie geen nummer gekregen wat je rechtstreeks kan bellen van het ziekenhuis? Liever idd vandaag nog bellen want een wondinfectie kan wel degelijk serieus worden als er ook bloedvergiftiging op gaat treden
Mondy schreef:Ik heb je een pb gestuurd.
Maar mbt de gaasjes, heb je vetgaasjes ? Gewone gaasjes kunnen snel in gaan drogen en dat is niet wat je wilt.
RoWi schreef:Ah top, goed gedaan!![]()
Ik zou alsnog een lijn er omheen tekenen om bij te houden hoe het zich ontwikkelt. Dat is voor morgen bij de arts ook fijn.
daantjuhhh schreef:Oké super! Nou goed dat je gebeld hebt.
Hebben ze nog wel gezegd dat als je koorts krijgt of dergelijke dat je dan opnieuw moet bellen?
Myfairytale schreef:Dank allemaal!
Ik bel niet zo gauw voor zoiets en al helemaal niet voor mezelf.
Mijn ouders en man zeiden al dat ik met mijn dieren allang bij de dierenarts was geweest.![]()
Hopelijk krijg ik antibiotica ofzo, want spoelen ging echt niet, dat was zo pijnlijk.
Zometeen nog even weer het zalfgaasje en pleister wisselen en dan trek ik direct de lijnen.
Sannens schreef:Myfairytale schreef:Dank allemaal!
Ik bel niet zo gauw voor zoiets en al helemaal niet voor mezelf.
Mijn ouders en man zeiden al dat ik met mijn dieren allang bij de dierenarts was geweest.![]()
Hopelijk krijg ik antibiotica ofzo, want spoelen ging echt niet, dat was zo pijnlijk.
Zometeen nog even weer het zalfgaasje en pleister wisselen en dan trek ik direct de lijnen.
Tipje: even laten luchten tussen het wisselen. Even met het been hoog op een handdoek (eventueel een vuilniszak eronder als je niet van die puppypads hebt). En dan voor de nacht weer inpakken zodat je bed niet smerig is.
Dat helpt de genezing ook, troep moet eruit.
Dan morgen contact met de poli voor antibiotica of andere wond zorg.