Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:Ik heb dit ook eens gehad- een man waar ik al 30 jaar een Platonische vriendschap mee had. Toen ging zijn relatie uit waardoor hij ineens geen sex meer had, iets wat voor hem heel belangrijk was. En toen wilde hij dat probleem met mij gaan oplossen. Verliefd was hij niet eens, alleen die behoefte. Toen ik dat afwees verbrak hij de vriendschap, met duidelijke opgave van reden. Nou ja, eerlijk is eerlijk, pech gehad dan en ik ben altijd blij als mensen duidelijk zijn over hun gevoelens. Je kunt ook in een vriendschap gewoon uit elkaar groeien waardoor het niet meer past.
Frydis schreef:Bedankt voor alle reacties en adviezen.
@Rizette
Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik geen gevoelens voor hem heb ontwikkeld.
@Ibbel
Hij is inderdaad kort geleden gescheiden van zijn ex-vrouw. Hij heeft tegen mij gezegd dat ik geen bevlieging voor hem ben. In mijn optiek is het contact verbreken met hem niet nodig.anjali schreef:Ik heb dit ook eens gehad- een man waar ik al 30 jaar een Platonische vriendschap mee had. Toen ging zijn relatie uit waardoor hij ineens geen sex meer had, iets wat voor hem heel belangrijk was. En toen wilde hij dat probleem met mij gaan oplossen. Verliefd was hij niet eens, alleen die behoefte. Toen ik dat afwees verbrak hij de vriendschap, met duidelijke opgave van reden. Nou ja, eerlijk is eerlijk, pech gehad dan en ik ben altijd blij als mensen duidelijk zijn over hun gevoelens. Je kunt ook in een vriendschap gewoon uit elkaar groeien waardoor het niet meer past.
Dat is ook een van de hoofdredenen waarom ik geen relatie met hem wil.
Ik wil de leegte die hij voelt van zijn ex-vrouw niet opvullen.