Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Je mag 3 maanden niet zwemmen en duiken etc.
prompter schreef:Jaren geleden laten doen, ik had er last van met mijn lenzen indoen. Bij mij is er ook veel vet weggehaald, dat drukte de boel naar beneden.
Even een weekje vrij genomen van het werk totdat de ergste blauwe plekken weg waren. Die dikke oogleden waren snel weg. Ik ben destijds bij de Velthuis kliniek geweest.
germie schreef:Earth schreef:Je mag 3 maanden niet zwemmen en duiken etc.
Nee, is echt 2 dagen. Dan zijn de wonden genoeg genezen. 3 maanden is bullshit, maar dat geven artsen wel vaker aan. Die zijn veel te voorzichtig. Ik heb geleerd m'n eigen adviezen te volgen bij zulke dingen. Tillen is niet dragen. De belasting is compleet anders. En met hechtingen mag je vaak gewoon zwemmen. Dus is echt onzin om 3 dagen te wachten. Maar doe je het safe, dan laat je het op maandag doen en ga je op zaterdag weer duiken.
Je gaat geen 3 maanden van je leven weggooien met rustig aan doen. Ik niet in ieder geval. Heb dat besluit genomen na die hondenbeet. Voor mij is het leven me meer waard dan rust, zelfs als de zwelling dan iets langer duurt.
Maar ben benieuwd naar het eindresultaat bij je.
Hutcherson schreef:Ben benieuwd naar het geslonken resultaat als alles geheeld is straks! Ga die dr don even googlen.