Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eefste schreef:@x_Anne_X Met mn moeder gaat t redelijk. Tis beetje spannend omdat ze een zeldzaam soort infarct heeft gehad (gescheurde kransslagader). Hier is weinig over bekend en is ook niet te 'fixen' met een stand oid. Bijkomend is dat t vooral voorkomt bij zwangere en net bevallen vrouwen.. En dat t mogelijk een erfelijke aandoening is. Over 3 dagen moet ik naar de cardioloog voor mijn eerste onderzoek(mijn vader is ook aan hartfalen overleden, dus ik ben nu ineens een risico geval)
danielle_x schreef:Zo dat is pittig Eefste.
Lijkt me erg moeilijk die onzekerheid, blijf goede hoop houden.
Hier kost een geslachtsecho €40.
Hier niet echt een voorkeur, alleen is mijn vader 2,5 jaar geleden overleden, en zou ik het heel mooi vinden om bij een jongetje hem te vernoemen.
Maar een meisje is net zo welkom alleen dan zonder vernoeming.
Mijn gevoel zegt dat we een jongetje krijgen, mijn vriend denkt juist een meisje
Eefste schreef:Hebben jullie je kraamzorg allemaal geregeld al?
Ik kreeg net een mail van de kraamzorg instelling hier (enige in de regio zo ongeveer) dat ze me niet kunnen helpen omdat ze helemaal vol zitten in september. Wensen met succes met het vinden van een ander. Dat wordt een leuke zoektocht(komt overigens vast goed hoor, heb nog even)
danielle_x schreef:Welkom Kimley!
Hier kraamzorg ook geregeld na onze eerste afspraak bij de verloskundige. Gelukkig hadden ze nog plek!
Maar als dat de enige in de regio is, kan dat nog wel een uitdaging worden? Hopen dat ze toch ergens in de buurt nog een plekje hebben.
Hier nog steeds geen uitslag van de nipt, aankomende donderdag is het 2 weken geleden.
Dat lange wachten maakt mij toch een soort van onzekerAl weet ik dat het nog binnen de termijn is.
Mijn vader heet Paul, en dan vind ik Pauline of Paula niet iets voor ons als 2e meisjes naam.
Kimley schreef:Wauw, dat is ook balen![]()
Wij krijgen dinsdag eindelijk te weten of het een jongetje of meisje is
Verder gaat het hier wel oke, ben erg moe maarja dat hoort erbij zeggen we dan maar