Ah zo leuk. Bedankt alvast voor de felicitaties. Vandaag zijn eerste tractaties al. Hij is net met een tas vol taart en koeken (alles zelf gemaakt) bij dialyse aangekomen. Ik moest hem namelijk even herinneren dat hij het niet vergat. En nee dat is niet de leeftijd, ik heb dat ook.
Als dan vandaag mijn eerste kaartje binnenkomt en het doorloopt tot volgende week. Is hij extra lang jarig tof die leeftijd dan mag je ook er wel meer dagen plezier van hebben toch
O ja mocht er geen pb komen meldt het even. Iets met chaoshoofd en snel dingen over het hoofd zien..
Ik stuur graag een kaartje op vanuit Schotland, misschien is het wel eventjes onderweg
Stuur je mij zijn adress ook eventjes?
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-25 11:09
Als het goed is ben ik bij?
De belastingenvelop kaart gaat zo hier op de bus.
Arme papa dadelijk moet hij met postzakken gaan slepen.
Ik ga trouwens wel fotos maken van hem met de kaarten als we daar het weekend zijn. En zelf is hij handig met whatsapp en zijn telefoon om fotos te mailen (ja hij heeft het wel ik niet ) die zal ik ook zeker gaan plaatsen.
Ik kan niet wachten om zijn reacties te horen en te zien.
kerstkransje
Geplaatst: 27-03-25 11:50
Ook graag een pb met het adres
chanicha
Geplaatst: 27-03-25 11:55
Karuna stuur mij ook zijn adres? Die man weet niet wat hij ziet
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-25 12:19
Hij zal zich echt jarig moeten voelen, of hij wil of niet
En ben al aan het denken hoe we al die kaartjes een leuke plek kunnen geven. Touwtjes ophangen met wasknijpers en kaartjes? Random overal neerzetten? De action is net weg bij hem onder. Anders hadden we daar even naar binnen geschoten voor een oplossing.