Josien_ schreef:De Catrice Glam&Doll mascara blijft mijn favoriet!
Ja deze en de paarse Essence.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Uiteindelijk zijn alle mascara's hetzelfde, alleen het gat in het flesje en het borsteltje zorgen ervoor dat iets dikker of dunner gezet wordt. Ik kocht vroeger mascara van Yves Rocher en dat is nu letterlijk zes keer duurder geworden. Daarom ben ik om mij heen gaan kijken en mascara van Essence (spotgoedkoop) werkt exact hetzelfde. Hema ook wel eens geprobeerd en was ook prima.
Tieneke schreef:Shenavallie schreef:Uiteindelijk zijn alle mascara's hetzelfde, alleen het gat in het flesje en het borsteltje zorgen ervoor dat iets dikker of dunner gezet wordt. Ik kocht vroeger mascara van Yves Rocher en dat is nu letterlijk zes keer duurder geworden. Daarom ben ik om mij heen gaan kijken en mascara van Essence (spotgoedkoop) werkt exact hetzelfde. Hema ook wel eens geprobeerd en was ook prima.
Ben ik het niet mee eens. De borsteltjes kunnen totaal verschillen, ook binnen één merk. Het borsteltje maakt voor mij de mascara.
Ik heb nu voornamelijk make up van Cent pur Cent, waarvan vijf verschillende mascara's. Ééntje is mijn absolute favoriet, twee andere komen daarna met een iets anders borsteltje. De laatste twee gaan vooral goed in combinatie met één van de anderen.
Gaby schreef:Ik gebruik de bruine volume mascara van Hema voor €5 (ook beschikbaar in t zwart). Er is vaak een 1+1 actie. Hij is vegan, en zonder microplastics.
Er lijkt helaas geen algemene lijst beschikbaar te zijn van make-up merken die geen microplastics bevatten. Zulke lijsten bestaan wel voor dierproefvrije merken (dus die dus ook niet testen voor verkoop in China), maar voor microplastics heb ik ze nog niet gezien.
Kirrietje schreef:Dat ik nog mascara gebruikte vond ik die van essence echt top![]()
https://www.kruidvat.nl/essence-lash-princess-false-lash-effect-black-mascara/p/3316202?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=KV-HBO-NL-SHOP-BR-BTY_-(3)&utm_content=&utm_term=&utm_id=google_ads_21549416824&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI1amhhuHKiwMV7KaDBx2sKwOPEAQYASABEgK2ivD_BwE
Gaby schreef:Ik gebruik de bruine volume mascara van Hema voor €5 (ook beschikbaar in t zwart). Er is vaak een 1+1 actie. Hij is vegan, en zonder microplastics.
Er lijkt helaas geen algemene lijst beschikbaar te zijn van make-up merken die geen microplastics bevatten. Zulke lijsten bestaan wel voor dierproefvrije merken (dus die dus ook niet testen voor verkoop in China), maar voor microplastics heb ik ze nog niet gezien.
Earth schreef:Benzz schreef:Revitalash, is wat duurder dan je nu betaald. Maar die verzorgt je wimpers ook direct. Echt heel fijn. Mijn wimpers zijn 2 keer zo vol geworden sinds ik dit gebruik.
Ik heb wel wat verzorging nodig jaMisschien toch overwegen dan...
Supervixen schreef:En welke waterproof is fijn?
Ik heb meerdere gehad, maar als ik ga hardlopen in de regen, eindig ik vaak als een panda. Ook al staat er waterproof op.