Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Paracetamol werkt helaas niet voldoende, ik heb een lage auto maar voorlopig ga ik daar niet mee weg. Er in en er uit komen lukt nu echt niet.
veneri schreef:Ik heb ookpijn aan mn ribben na weken heel erg te hebben gehoest.
Zit aan beide kanten onder mijn borsten, ook op mn rug op die hoogte.
Weet niet of het spieren zijn of gekneusd,maar zelfs ademen in gevoelig. Uit bed gaan of opstaan van de bank kost erg veel moeite en doet pijn.
Hoe weten jullie dat je rib gekneusd of gebroken is, en dat het niet je spieren zijn?
Tazzey schreef:veneri schreef:Ik heb ookpijn aan mn ribben na weken heel erg te hebben gehoest.
Zit aan beide kanten onder mijn borsten, ook op mn rug op die hoogte.
Weet niet of het spieren zijn of gekneusd,maar zelfs ademen in gevoelig. Uit bed gaan of opstaan van de bank kost erg veel moeite en doet pijn.
Hoe weten jullie dat je rib gekneusd of gebroken is, en dat het niet je spieren zijn?
Door röntgenfoto’s nadat mijn huisarts dat aangevraagd had.
marleen_usar schreef:@Tazzy wat heftig zeg vooral met geluid er bij, het omhoog komen en uit bed gaan is inderdaad heel pijnlijk. Maar bukken is ook geen pretje. Ik heb een uitlaatservice en 1 hond trekt heel erg dus dat wordt een uitdaging.
Saar4 schreef:Als je nog steeds hoest helpt het om een kussen tegen je ribben te drukken als je moet hoesten. Als je niet meer hoest knapt het gelukkig snel weer op. Infrarood licht helpt bij het herstel. Sterkte!