Iedereen bedankt nog voor de tips en reacties
Afgelopen vrijdag had ik weer een afspraak bij de huisarts. Ik zag er een beetje tegenop omdat ik het lastig vind om dingen aan te kaarten om naar de zoeken omdat 1; dit lijkt me toch ook de taak van de huisarts waar ik dan zelf tegen in ga en 2; ik ben altijd bang dat ik dan overkom als iemand die denkt dat ze vanalles heeft
Maar eigenlijk was het wel een fijn gesprek. De huisarts gaf aan dat de cardioloog op niks was uitgekomen en het hart naar behoren werkt. Suiker vond ze nog niet nodig om te checken, met prikken was deze 3,9 (als ik het goed heb onthouden) en volgens haar was datniet absurt laag en denkt ze niet dat de klachten hier vandaan komen. Zij was wel van mening dat we alles lichamelijk moeten uitsluiten. Ze wilt dit dus niet zomaar wegwuiven van dit hoort er gewoon bij.
Mocht er helemaal niks lichamelijks uitkomen en het er echt gewoon bijhoren gaan we wel nog kijken hoe ik hier mee om kan gaan etc. Maar voorlopig zijn we daar dus niet. Ze heeft meteen een verwijzing geschreven voor de neuroloog. Dat vond zij namelijk de volgende stap om het neurologisch te laten onderzoeken.
Dat ik op de spoed terecht was gekomen zijn er namelijk alleen maar kleine testjes gedaan zoals in de handen knijpen, ogen checken, neus aanraken etc. Maar er is geen scan of mri gemaakt.
Volgens haar was de wachttijd voor het maken van de afspraak 7 dagen omdat de neuroloog dan de aanvraag beoordeeld en kan bepalen hoe urgent het is en of het überhaupt nodig is. Nu kreeg ik begin deze week al een melding in mijn app dat ik een afspraak kon maken, ik dacht eigenlijk dat dit voor de gynaecoloog was en omdat er een digi-d storing was zette ik geen haast achter het maken van de afspraak. Blijkt dus dat dit al voor de neuroloog was
Gelukkig wel snel plek, dus ik kan daar dinsdag al terecht.
Vrijdagmiddag was ik dus ook nog bij de gynaecoloog voor controle van mijn endometriose. Op de echo was alles goed en er was ook geen bloed of cystes in de buik te zien. Volgens de arts is het flauwvallen dus echt niet door de endometriose. Ook omdat ik namelijk 0 buikpijn heb voor het flauwvallen die ik normaal wel had van de endo. Toch heeft ie wel voor de zekerheid een afspraak aanvraag gedaan voor over 6 maanden ipv pas over een jaar. Vandaar dat ik dacht dat de melding voor de afspraak aanvraag voor de gynaecoloog was