Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nietvanzelf schreef:Bedankt allemaal voor de reacties
Ik sta bijna 10 jaar ingeschreven en als ik nu kijk sta ik in de top 10 vaak dus een woning maak ik me niet druk om
Mijn Opa is vorig jaar overleden en de spullen zoals koelkast, wasmachine, eethoek heb ik toen opgeslagen en wat ik zei we zijn ok met elkaar en hebben geen ruzie dus spullen zullen we netjes verdelen.
Huurtoeslag heb ik globaal berekend op de website maar is geen vetpot
Na het overlijden van mijn opa is mijn familie nogal opgeschud en ik heb 2 hondjes die mee verhuizen dat kan ook niet overal
Dus eerlijk is mijn vangnet zeer klein.
Dit verhaal voor hier had ik van de week al geschreven en voor het eerst alles aan de psycholoog verteld (stukje dat hij me aanvloog heb ik het nooit over) ik praatte hem altijd goed.
Ik merkte dat ik hier best op reageer dus ik ben net even bij hem gaan zitten en gezegd wat mij dwars zit.
Hij zei dat ik zo lang kan blijven als nodig is en.
Het is heel lastig en 7 jaar is lang vind ik maar in de basis weet ik dat het beter is en hij heeft dat net ook toegegeven dat het niet meer werkt maar dat hij me wel wil helpen waar dat kan.
Ik besef me dat ik niet alles in 1 keer kan doen
Justme_Lisaa schreef:Oh wat vervelend zeg, respect dat je die stap wil maken. Ik weet niet of ik er overheen heb gelezen, maar is het huis wat je achterlaat een huur of koop woning? Indien dat laatste, moet je eerst of beginnen met de scheiding of rond hebben (dit weet ik niet helemaal meer zeker). Maar een moeder van een vriendin wilde ook eerst een huis e.d. regelen voordat ze vertelde dat ze ging scheiden, maar dat ging dus niet door, want dan wordt je terug gefloten. Misschien iets om mee rekening te houden.
Wellicht is het nu al veranderd, dit is zo’n 10 jaar geleden i.i.g.
Nietvanzelf schreef:Ik merk dat ik vandaag weer een beetje in de paniekstand ben omdat ik van alles nog 'moet' ik ga dan een beetje in de freeze modus.