Jolliegirl schreef:Idifix schreef:Ik heb nogal vreemde werkuren dus ben over de middag 2x in de week enkele uren vrij. Kleintje zou wel naar kinderopvang gaan door de dag want anders wordt het een warboel met kind enkel uren daar en enkele uren opvang is geen beginnen aan. Dus die zou tot half5, max 17u naar opvang moeten want ik ben terug aan het werk en man heeft gedaan om half5.
Het zou immers wel met 1 blijven hoor aangezien ik al een iets oudere mama zal zijn
Dit heb je niet voor het zeggen helaas, ee zijn zat tweeling geboorten.
Ik ben momenteel 31 weken zwanger en ben ook al aan het nadenken hoe ik het ga doen met de paarden. Het voordeel wat ik heb is dat ik geen eigen paard heb maar een verzorgpaard.
En dit op flexibele basis van en naar elkaar.
Maar toch, de baby zal toch mee moeten, hetzij in de draagdoek, maxicosi, ligbak op de kinderwagen.
Ik ben van mening dat als je echt wilt, hier heus een oplossing voor is.
Een kind blijft niet altijd een baby. Een kind van 1 jaar gaat niet netjes zitten wachten tot mama klaar is.
Kinderen worden ziek, hebben onverwachte toestanden. Meenemen gaat op een gegeven moment echt heel lastig worden. Daarna wordt het weer makkelijker, als ze op stal een beetje kunnen aanklooien.