Het leed dat...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-25 13:37

Sourire schreef:
Ik moest ook aan je bril denken (vooral ook omdat je aangeeft ook last te hebben precies op de plek waar de bril steunt). Je bril is van kunststof zo te zien, daar kán je allergisch voor zijn. Misschien het proberen waard om eens een ander montuur te pakken die niet van kunststof is.

Je reactie is wel heftig, heel naar. Hopelijk snel een goede diagnose en oplossing!

Ik heb geen nog wel een andere maar is ook van kunststof maar verder kom ik niet.

De jeuk is sinds een paar dagen veel minder, nog wel iets op de wangen maar voor de rest is de jeuk voor nu een soort van weg.

Maar de jeuk is het extreemste op de wangen/kin en voorhoofd.

senna21

Re: Het leed dat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-25 17:51

Zeep en/of parfum kunnen ook behoorlijke heftige allergische reacties geven.

Jolliegirl

Re: Het leed dat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-25 17:56

Heb je niet gewoon rosacea?

Mn schoonmoeder heeft dit en heeft dezelfde klachten..bulten..jeuk...
Koelen helpt bij haar.

Ook zij weet niet hoe dit nou zomaar te pas en te onpas ontstaat.

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-25 18:39

Ik heb dezelfde klachten en merk dat het bij mij vooral komt door zeep en zalf. Als ik zeep op mijn gezicht heb gehad dan krijg ik altijd 1 of 2 galbulten in mijn gezicht. Verder verdraag ik geen enkele gezichtscrème, zelfs niet de anti allergene crèmes.
Ik ga dit jaar ook maar eens op onderzoek uit. Ik denk dat ik eerst een huidarts wil zien om te kijken of zij enig idee hebben wat het is en daarna duik ik het alternatieve circuit in, want ik wil geen medicatie gebruiken hiervoor.