Ervaringen borstvergroting gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xmarliez

Re: Ervaringen borstvergroting gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 08:18

Ik ben naar de Veldhuis kliniek in Velp gegaan. Echt super geholpen daar.

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 08:27

Wat is de reden dat je onzeker bent?

Ik ben ook 173cm, 64kg, en heb cup AA :) Niemand twijfelt eraan dat ik vrouw ben. Ook heb ik een vriend die helemaal tevreden is. Ja, ik ben er vroeger om gepest, maar niemand die het nu nog uitmaakt.
Zelf droeg ik vroeger geen grote truien omdat mijn lichaam dan helemaal weg viel, nu kan het me niet meer schelen. Voor wie moet ik er super vrouwelijk uitzien?

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 08:32

Ik wilde het vroeger ook een hele tijd. Werd er ook om gepest want ik was plat. Inmiddels bezig met afvallen dus ze worden nog kleiner. _O- Maar met al die verhalen van tegenwoordig hoef ik het echt niet meer. Nu ik ouder ben boeit het mezelf eigenlijk ook niet meer. Als ik wat meer decolleté in een bepaald topje wil heb ik een push up bh en verder zal het mij echt een worst wezen. Bovendien heb ik nooit klachten gehoord van mannen. Mijn ervaring is dat ze kleiner juist leuker vinden eigenlijk. :') Je moet het uiteraard helemaal zelf weten en als je echt zo onzeker bent dat je er 24/7 mee bezig bent zeker doen, maar voor mezelf vind ik het mijn gezondheid niet (meer) waard. :)

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 10:17

Kimbers schreef:
Bowo schreef:
Zoek eens op DBIR. Wetenschappelijk gezien is geen bewijs voor implant illness.

Er is inderdaad een kans op kanker, echter is deze zeer klein (nog veel kleiner dan 1%)

Lichaamseigen kan, maar lipofilling is een lang traject. 50% van het ingespoten vet verdwijnt weer. Mogelijk heb je ook meerdere ingrepen nodig om tot voldoende resultaat te komen.

Lipofilling hoeft helemaal geen lang traject te zijn en dat er maar 50% blijft zitten is helemaal niet waar.

Oke waar, lipofilling hoeft niet lang te zijn, maar in 1 sessie graag je waarschijnlijk maar 1 cupmaat erbij. Als dat voldoende is, ben je snel klaar. Als je meerdere keren wilt, zul je dus terug moeten met geruime tijd ertussen.

Wel verdwijnt daadwerkelijk 50%. Hieronder noemen ze zelfs 50-70%. En hier kun je ook meer bronnen over vinden.
https://beyclinics.nl/borst-decollete/l ... en-nazorg/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 11:26

Heel herkenbaar :D
Tante Sidonia, twee gedroogde erwten op een plankje, overdwars door een sleutelgat.
Na mijn 40ste was ik ineens van A en een beetje maar wel een breed lijf naar een DD.
Als ik heel eerlijk ben vond ik die A een betere maat.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 19:16

Het is maar net wat je als bron gebruikt dan denk ik want er zijn genoeg andere percentages te vinden.
Mijn ervaring is anders gelukkig.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 19:49

Ik heb ze al 12 jaar nu en nog steeds blij mee!
Ik heb ze genomen na mn eerste en borstvoeding geven toen ging ik van gewoon mooie ronde maar kleine cup naar lege theezakjes en zo wilde ik niet blijven.
Heb weken borstenforum afgelezen en uiteindelijk bij een pc in belgie uitgekomen na meerdere consulten.
De doorslag was bij mij dat mijn man mocht kijken tijdens de ok of het geen ballonnen werden en dat hebben ze super overlegd!
Wat ze zeggen als je twijfelt neem de grote maat is echt waar!
Ik wil ze tzt wel wisselen maar zou graag dezelfde willen.
Ik heb toen gekozen voor Mentor cohesive 1 dat wil zeggen dat de structuur van de gel vrij zacht is en dus je borsten natuurlijker ogen ondanks dat ze op de spier zitten en indd tis dat ik er open over ben maar mensen verbazen zich als ik het vertel.
Ze zijn over de jaren wel meer gaan zakken en dat vind ik wel een pluspunt want in t begin schrok ik enorm :')
Ik heb overigens nog 2 kinderen borstvoeding gegeven met implantaten.
Ik heb de docu moordtieten ook gezien maar heel eerlijk ik geloof niet alles ook hierin zullen goede en slechte merken zijn en tja moe was ik al voordat ik implantaten nam.
ik zou niet zonder willen.