Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niemand twijfelt eraan dat ik vrouw ben. Ook heb ik een vriend die helemaal tevreden is. Ja, ik ben er vroeger om gepest, maar niemand die het nu nog uitmaakt.
Maar met al die verhalen van tegenwoordig hoef ik het echt niet meer. Nu ik ouder ben boeit het mezelf eigenlijk ook niet meer. Als ik wat meer decolleté in een bepaald topje wil heb ik een push up bh en verder zal het mij echt een worst wezen. Bovendien heb ik nooit klachten gehoord van mannen. Mijn ervaring is dat ze kleiner juist leuker vinden eigenlijk.
Je moet het uiteraard helemaal zelf weten en als je echt zo onzeker bent dat je er 24/7 mee bezig bent zeker doen, maar voor mezelf vind ik het mijn gezondheid niet (meer) waard.
Kimbers schreef:Bowo schreef:Zoek eens op DBIR. Wetenschappelijk gezien is geen bewijs voor implant illness.
Er is inderdaad een kans op kanker, echter is deze zeer klein (nog veel kleiner dan 1%)
Lichaamseigen kan, maar lipofilling is een lang traject. 50% van het ingespoten vet verdwijnt weer. Mogelijk heb je ook meerdere ingrepen nodig om tot voldoende resultaat te komen.
Lipofilling hoeft helemaal geen lang traject te zijn en dat er maar 50% blijft zitten is helemaal niet waar.