Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cursebreaker schreef:Hier staan ondertussen ook de eerste 3 behandelingen gepland, kort achter elkaar. In de eerste week van januari 2x en eigenlijk zou ik de week erop voor de 3e moeten gaan, maar dan zitten we in Engeland dus die is dan naar de week erna verplaatst. Ik ben echt heel erg benieuwd! Met 4 behandelingen zit ik al door mijn aanvullende verzekering vergoeding heen, dus als het me echt goed doet, blijf ik wel gewoon gaan en dan zelf betalen (behandeling kost 60E per keer en ik krijg 240e per jaar vergoed)
siskeh schreef:cursebreaker schreef:Hier staan ondertussen ook de eerste 3 behandelingen gepland, kort achter elkaar. In de eerste week van januari 2x en eigenlijk zou ik de week erop voor de 3e moeten gaan, maar dan zitten we in Engeland dus die is dan naar de week erna verplaatst. Ik ben echt heel erg benieuwd! Met 4 behandelingen zit ik al door mijn aanvullende verzekering vergoeding heen, dus als het me echt goed doet, blijf ik wel gewoon gaan en dan zelf betalen (behandeling kost 60E per keer en ik krijg 240e per jaar vergoed)
Ff reageren op je vergoeding misschien heb jij een andere ziektekostenverzekering maar de meeste vergoeden tot een maximum bedrag per x wat vaak 40 euro is(of 25 oid) misschien even handig om te checken hoeveel je per behandeling vergoed krijgt.
DuoPenotti schreef:Ik ben ook aanvullend bij cz, maar zo te zien niet voor BSR.
ellepel schreef:Dat drukken,dat klinkt voor mij dan net zoiets als wat ze doen bij triggerpointmassage?
Of is het net zoiets als wat ze bij voetreflex doen
Weet je het klinkt op zich goed,maar ik wil weten wat er gebeurd.