Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ik vind het eigenlijk wel bijzonder dat een arts zonder echo kan diagnostiseren dat iemand nierstenen heeft terwijl het ook iets anders kan zijn.
marleen_usar schreef:Bedankt sassyMoon ja ze zeggen dat als de pijn helemaal weg is de kans heel groot is dat je de steen heb uitgeplast, gisteren heeft ze een neurofen genomen en die werkte echt heel goed. Vanmorgen was ze ook een heel stuk vrolijker.
SweetVanille schreef:purny schreef:Ik vind het eigenlijk wel bijzonder dat een arts zonder echo kan diagnostiseren dat iemand nierstenen heeft terwijl het ook iets anders kan zijn.
Dat heeft de arts dus niet gedaan, maar TS denkt dat zelf. Arts weet niet wat het is.
Titel is dus erg misplaatst. Naar pijnstilling vragen bij nierstenen terwijl ze niet weet of dat is wat ze mankeert.
SassyMoon schreef:Fijn dit topic, ik heb namelijk een vraagje aan de (ervarings)deskundigen. Gisteravond kreeg voor het eerst en dus voor mij totaal onverwacht een koliek aanval. Meest verschrikkelijke pijn die ik ooit gehad heb. Bij de HAP dachten ze ook nierstenen. Ik heb eerst een injectie Diclofenac gehad, die maar weinig hielp. Daarna tot twee keer toe een injectie Morfine voor de pijn houdbaar was. Tegen die tijd was ik behoorlijk van het padje. Dus met 2 zetpillen Diclofenac op zak en de taxi naar huis en meteen naar bed. Nu is de pijn weg, ben alleen nog beroerd van de Morfine. Kan ik er nu vanuit gaan dat ik het steentje uitgeplast heb? Omdat de krampen weg zijn? Ik heb nu 1 x geplast.
Beterschap met je dochter Marleen.
purny schreef:Ik vind het eigenlijk wel bijzonder dat een arts zonder echo kan diagnostiseren dat iemand nierstenen heeft terwijl het ook iets anders kan zijn.