Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Het is elke nacht. S avonds doen we altijd rustig aan, praten nog even na in bed enzo en dan voel ik me meestal nog ok. Totdat ik ga liggen. Opeens ga ik bijna hyperventileren, ik voel een soort stress die moeilijk te omschrijven is. Het voelt alsof ik niet eens meer kan ademhalen als ik blijf liggen. Ik krijg ook een heel rood gezicht, vlekken in mijn hals en tril als een gek.
ellepel schreef:Ja toch denk ik paniekaanval hoor,erg herkenbaar!
Lees ook dit eens door
https://beterinbalans.nl/paniekaanval-in-bed/
Eventueel kijk je of je terecht kunt bij een praktijk die je er mee kan ondersteunen.
Sintara schreef:Ik drink overdag zwarte thee, verder bijna alleen water. Geen koffie of energy drink ofzo. Geen traumas nee..
Ik heb het inderdaad ook als ik ergens anders slaap helaas
Zebrastreep schreef:Ik denk ook meer richting een paniekaanval als ik je verhaal zo lees. Een paniekaanval kan iedereen overkomen met name het herkennen hiervan kan lastig zijn. De triggers daarvan kan echt van alles zijn.
Daar gaat geen afleiding bij helpen of juist meer werken of je moe maken , daarvoor moet je wel hulp zoeken bij een professional die handvaten kan geven wat je moet doen tijdens paniek.
De eerste stap heb je al gezet en dat is open staan om te kijken wat het mogelijk kan zijn. Volgende stap is denk ik toch weer een afspraak inplannen bij de huisarts voor een verwijzing. mogelijk nog door de hele medische molen, maar als dat al vrij recent gebeurd is en niks is uitgekomen zou ik meer naar deze hoek kijken.
Ik heb ook wel moeite met slapen soms door paniek. Daarbij krijg ik ook standaard een verhoogde hartslag.
Wildgirl schreef:Gebruik je anticonceptie TS?